Artykuł sponsorowany
Jako ludzie jesteśmy aktorami wielu ról jednocześnie, w pracy jesteśmy przedstawicielami handlowymi, sekretarkami, lekarzami, fryzjerkami; po pracy jesteśmy klientami różnych punktów usługowych czy sklepów; w domu jesteśmy rodzicami, dziećmi, braćmi czy ciotkami.
Jako właściciele firm dobrze wiemy, że agencja interaktywna to nasz wizerunek, to to, co nasza firma jest w stanie zaoferować klientom i to, jak jest postrzegana wśród zarówno klientów, jak i innych marek posiadających podobny produkt. W takich wypadkach wiemy również, że agencja interaktywna powinna być przede wszystkim agencją posiadającą dużą wiedzę w zakresie tworzenia reklamy, dobrego wizerunku firmy czy stron internetowych (taką firmą jest na przykład warszawskie Vertes Design). Ofertę firmy można uzyskać pod adresem http://vertesdesign.pl/oferta
Projektowanie stron Warszawa, i inne aglomeracje
Czym jednak jest agencja interaktywna dla zwykłego konsumenta? W zasadzie – wszystkim. To ona jest odpowiedzialna za stworzenie takiej witryny sklepu internetowego, aby klient z przyjemnością dokonywał w nim swoich zakupów. Dla nas, konsumentów, jest to więc wszystko to, co widzimy i w czym się poruszamy chcąc znaleźć interesujący nas produkt. Od niej też zależy klarowność i spójność wszystkich elementów przedstawionych na stronie, to, czy z łatwością odnajdujemy i przeglądamy produkty, czy zawarte tam informacje są wystarczające i przekazane w atrakcyjny dla nas sposób. Idąc dalej, jeśli wybierzemy już coś, co chcemy posiadać, dalszy proces obsługi transakcji również leży po stronie takiej właśnie agencji interaktywnej.
Jeśli agencja kreująca wizerunek firm jest w tym co robi naprawdę dobra, to z przyjemnością będziemy wracać do takiego sklepu internetowego, będziemy zaglądać do niego w wolnych chwilach w pracy czy w domu, będziemy interesować się jego nowościami, akcjami promocyjnymi i kampaniami, będziemy zapisywać się do newsletterów, ale przede wszystkim – będziemy go polecać swoim bliskim i znajomym jako ten, który spełnia oczekiwania i w potocznym, klienckim rozumieniu jest po prostu „fajny” .
Wybierając agencję interaktywną, która będzie kreowała wizerunek naszej firmy warto zwrócić ugagę nie tylko na ceny, lecz także na portfolio, w którym znajdziemy przykłady zrealizowanych zleceń. Dzięki temu można poznać sposób pracy danej agencji oraz przekonać się o jakości realizowanych zleceń. Pamiętajmy, że to właśnie od wybranej agencji interaktywnej zależy sukces naszej firmy.
Dodaj komentarz