Dlaczego warto reklamować się w warszawskim metrze?

Artykuł sponsorowany

Fakt niezaprzeczalny: reklam wszędzie jest pełno. Ile osób jeszcze zwraca na nie uwagę? Okazuje się, że wystarczająco wiele, aby ich tworzenie było opłacalne. Są bowiem miejsca, w których reklama działa skuteczniej, niż w innych. Dlaczego warto reklamować się w metrze?

Fakt niezaprzeczalny: reklam wszędzie jest pełno. Ile osób jeszcze zwraca na nie uwagę? Okazuje się, że wystarczająco wiele, aby ich tworzenie było opłacalne. Są bowiem miejsca, w których reklama działa skuteczniej, niż w innych. Dlaczego warto reklamować się w metrze?

Nad wieloma lokalizacjami warto zastanawiać się dłużej lub krócej, jednak żadna nie będzie miała tak wielu zalet, jak metro. Nic więc dziwnego tym, że sukcesywnie staje się ono bardzo pożądanym nośnikiem treści promocyjnych.

Powszechne miejsce publiczne

Metro oferuje szybki i stosunkowo tani środek lokomocji dla bardzo dużej grupy osób, które korzystają z niego regularnie. Okazyjnych i nowych użytkowników przyciąga nieustanny rozwój warszawskiego metra. Kulminacja spodziewana jest na rok 2023, w którym kolej podziemna połączyć ma dzielnice Targówek i Bemowo, jednak już dzisiaj każdy wagon wyposażony jest w wyświetlacze LCD, wykorzystywane powszechnie do skutecznych kampanii reklamowych.

Jedno miejsce – wiele nośników

Ekrany w wagonach to oczywiście nie są jedyne miejsca, w których reklama w metrze może być rozpowszechniania. Do dyspozycji jest również:

  • wideo wall,
  • metroboard,
  • oklejenie wagonów i ścian peronów,
  • naklejki na kasownikach czy szybach wagonów.

Skuteczna reklama w metrze

Dlaczego jeszcze warto reklamować się w metrze? Chociażby dlatego, że ze skuteczną reklamą dotrzeć można za jego pomocą do ponad połowy mieszkańców Warszawy, którzy deklarują korzystanie z tego środka transportu. Odpowiednio zaprojektowana kampania pozwoli efektywnie kierować promocje do konkretnej grupy odbiorców, zaś metro samo w sobie codziennie zapewnia szerokie grono odbiorców.

Bardzo wiele nośników reklamy, mocno zróżnicowanych pod względem atrakcyjności, w połączeniu ze ekspozycją dla ponad 750 tysięcy codziennych klientów metra, czyni to miejsce niesamowicie atrakcyjnym dla wielu agencji reklamowych. Logiczne zatem, że coraz częściej staje się sceną dla najlepszych kampanii, zrealizowanych przez renomowane studia reklamowe.

Więcej informacji na temat reklamy w metrze, można znaleźć tutaj: https://www.znajdzreklame.pl/metro

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *