Artykuł sponsorowany
Zakładając sklep internetowy wierzymy w to, że będziemy mieli wielu klientów. Przynajmniej kilkaset procent więcej niż jakbyśmy zdecydowali się tylko na sklep stacjonarny, który w ogóle nie będzie widoczny online. Tak zapewne będzie, ale trzeba wiedzieć, że ilości klientów może być jeszcze większa, jeśli poprawimy widoczność naszego sklepu w Google. Jak to zrobić?
Jedynym skutecznym sposobem jest pozycjonowanie e-commerce, które warto zlecić profesjonalnej agencji marketingowej. Specjaliści, którzy doskonale orientują się w tym, jak szybko zwiększyć widoczność sklep intrentowego w wyszukiwarkach oraz z jakich kampanii reklamowych korzystać, by stworzyć bardzo rozpoznawalną markę, są w stanie kompleksowo zająć się naszą sprawą. Wykorzystując swoją widzę i doświadczenie oraz posiadając odpowiednie narzędzia, mogą wypromować zupełnie nowy i nieznany sklep internetowy tak, by znalazł się nawet na pierwszej stronie wyszukiwarki.
Kluczem sukceu jest indywidualne podejście do każdego klienta
Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych wynika z właściwej analizy wszystkich mocnych oraz słaby stron strony oraz rodzaju działalności. Ułożenie wartościowej strategii pozwoli nam na odpowiednią promocje produktów typowo sezonowych, zwiększenie widocznosci na większe grono odbiorców jak i przygotowanie oferty dla wąskiego grona potencjalnych klientów. Wszystko zależy od radzaju prowadzonej działalności oraz sprzedawanych produktów.
Nie trzeba chyba wyjaśniać jaki jest wpływ pozycjonowania sklepu internetowego na ilość konwersji na stronie. Oczywiście bardzo znaczący. Badania pokazują, że użytkownicy poświęcają zazwyczaj kilka minut na znalezienie interesującego ich produktu w Internecie, najczęściej korzystając z wyszukiwarki. Wpisują zapytanie i sprawdzają kilka pierwszych wyników. O wiele rzadziej przechodzą na druga stronę wyników wyszukiwania. Dzieje się tak tylko wtedy, gdy mają dużo czasu na dokonanie wyboru lub gdy na pierwszej stronie nie znaleźli niczego w pełni satysfakcjonującego, co zdarza się bardzo rzadko.
Korzystając z usługi pozycjonowania e-commerce, oferowanej np. przez PromoTraffic, otrzymujesz następujące korzyści:
- Wzrost sprzedaży (przynajmniej kilkukrotny zwrot wydatków poniesionych związku z pozycjonowaniem)
- Zwiększenie rozpoznawalności marki na lokalnym lub międzynarodowym rynku
- Zwiększenie ilości klientów
- Przypomnienie stałym klientom o oferowanych przez nas usługach
- Zdobycie zaufania internautów dla danej marki
Sprawdź ofertę pozycjonowania sklepu internetowego w Google firmy PromoTraffic
Dodaj komentarz