Novell, zainspirowany zapewne udanymi kampaniami Apple, próbuje również pokazać się jako „firma z jajem”. Na stronie NoLepiej.pl możemy obejrzeć pierwsze trzy filmiki reklamowo-obyczajowe z nowej serii.
A oto oświadczenie prasowe Novella w tej sprawie:
Firma Novell wyprodukowała serię klipów o perypetiach pewnej pary i ich przyjaciela. Zadaniem filmów jest ukazanie nowych możliwości, jakie oferuje świat IT, a zarazem edukowanie o możliwych zagrożeniach i sposobach ich uniknięcia. Ponieważ informatyka już dawno przestała być domeną specjalistów, filmy w lekkiej i zabawnej formie przybliżają na pozór trudne zagadnienia szerokiemu gronu odbiorców. W tym celu fabułę oparto na koncepcji „wojny płci”, co wpisuje się w popularne ostatnio wątki poruszane w takich produkcjach, jak „Kasia i Tomek”, „Testosteron” oraz „Lejdis”.
Rafal Kruschewski, marketing manager Novell Polska tak uzasadnia nowy kanał reklamowy firmy:
Chcemy opowiedzieć o naszych produktach w przystępny dla ludzi sposób, pokazać ich zalety jednocześnie rozbawiając widzów historiami, które znają ze swojego własnego codziennego życia. Jest to nowatorski pomysł promocyjny. Do tej pory firmy promujące się za pomocą wideo w polskiej sieci korzystały albo z istniejących już filmów reklamowych albo do sieci wpuszczały ich nieocenzurowaną wersję. Tym razem mamy do czynienia z wyprodukowaniem całego serialu poruszającego różne zabawne damsko-męskie perypetie w codziennym życiu.
Dodaj komentarz