Firma Google, zainteresowana jak największą sprzedażą swojego pierwszego telefonu – Nexusa One – postanowiła zareklamować go w niecodzienny sposób.
Google, nie ograniczając się jedynie do reklamy w internecie, telewizji czy prasie, ruszyło szturmem na laptopy, inteligentne telefony i inne mobilne urządzenia oferujące dostęp do internetu, wykorzystując do tego darmowe sieci Wi-Fi. Gigant wyszukiwania uruchomił ogromną liczbę hot-spotów na lotniskach, głównie w Stanach Zjednoczonych. Można przez nie za darmo, bez ograniczeń, przeglądać zasoby sieci Internet.
Google nie jest jednak organizacją charytatywną. Cała akcja z darmowymi hot-spotami polega na tym, iż podczas połączenia użytkownik przekierowywany jest na stronę zawierającą informację na temat nowego telefonu giganta – Nexusa One.
Utrzymanie takich punktów dostępowych to nie lada inwestycja. Ciekawe czy oprócz wyrobienia świadomości użytkowników odnośnie nowego produktu, zwiększy też jego sprzedaż.
Dodaj komentarz