Od 23 do 24 września, w czasie V Targów eHandlu na Stadionie Narodowym rozegra się piłkarska walka o tytuł króla strzelców e-commerce. Do zgarnięcia chwała zwycięzcy i konsola Playstation! Na zabawę „Przykryj dach stadionu” uczestników Targów zaprasza Grupa Unity wraz z Partnerami.
W biznesie, tak jak w piłce nożnej, chodzi o to, żeby strzelić jedną bramkę więcej od przeciwnika. Każdy, kto podejmie wyzwanie na V Targi eHandlu w Warszawie, będzie mógł to udowodnić w praktyce. W zabawie z elementami grywalizacji „Przykryj dach stadionu” w roli Partnerów biorą udział FreshMail, SMSAPI, Go.pl, PayByNet oraz Kei.pl.
Jak wejść do drużyny e-handlu? Każdy gość Targów otrzyma przy wejściu magazyn Imagine z dołączoną do niego planszą – planem boiska, na którym rozstawione będą stoiska Partnerów biorących udział w grze. Uczestnicy po wizycie u wystawcy dostaną naklejkę z logo firmy, którą następnie trzeba będzie umieścić w odpowiednim miejscu na planszy. Pełny zestaw naklejek utworzy w końcu dach stadionu, a jego właściciel będzie mógł odebrać upominek gwarantowany (koszulkę) i zawalczyć o nagrodę główną. Do zgarnięcia czeka Playstation z grą FIFA oraz kilka innych gadżetów sportowych.
Celem akcji jest zaangażowanie w sposób kreatywny uczestników Targów oraz przełamanie dotychczasowej konwencji wydarzenia. Warto podkreślić, iż Partnerzy akcji dostają szansę na niekonwencjonalne zaprezentowanie swojej oferty. O tym, że taki model sprawdza się doskonale, świadczą sukcesy zabaw „eHandlopoly”, „Gra o front e-commerce” czy „Zostań Generałem E-commerce”, przeprowadzonych podczas poprzednich edycji wydarzenia, w których średnio brało udział około 150 osób.
KONTAKT DLA MEDIÓW
Joanna Bucior
PR Manager
GSM: +48 507 012 220 | joanna.bucior@unity.pl
tel: 12 263 70 10
Dodaj komentarz