AOL kupił Bebo za $850 mln USD

Koncern America Online kupił serwis Bebo za 850 milionów dolarów. Bebo to trzeci najważniejszy serwis społecznościowy w USA po MySpace i Facebooku.

bebo aol
Źródło: TechCrunch

Serwis popularny jest również w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Nowej Zelandii oraz wielu innych mniejszych rynkach. Przejęcie Bebo oznacza, że AOL ma teraz około 80 milionów unikalnych użytkowników (wliczając ICQ, AIM i nowy serwis).

Bebo skoncentruje się na ekspansji na pięciu rynkach europejskich (obecnie trwają prace nad lokalizacją serwisu). Zmieni również strategię jeśli chodzi o reklamy (wprowadzenie “engagement advertising”, cokolwiek to znaczy). Aktualnie reklamy w Bebo serwuje Yahoo! (o którym zresztą mówi się, że może być obiektem zainteresowania AOL).

Przypomnijmy, że w grudniu Gazeta.pl i Bebo uruchomili wspólny serwis społecznościowy.

żadnych reklam, sama wiedza.

Zarejestruj się na BEZPŁATNY NEWSLETTER i raz w tygodniu otrzymuj najważniejsze wiadmości
ze świata IT, nowych technologii i kryptowalut.

Bez reklam.

Jedna odpowiedź do „AOL kupił Bebo za $850 mln USD”
  1. Awatar quest
    quest

    Biedne Bebo ;>

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *