Koncern America Online kupił serwis Bebo za 850 milionów dolarów. Bebo to trzeci najważniejszy serwis społecznościowy w USA po MySpace i Facebooku.
Źródło: TechCrunch
Serwis popularny jest również w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Nowej Zelandii oraz wielu innych mniejszych rynkach. Przejęcie Bebo oznacza, że AOL ma teraz około 80 milionów unikalnych użytkowników (wliczając ICQ, AIM i nowy serwis).
Bebo skoncentruje się na ekspansji na pięciu rynkach europejskich (obecnie trwają prace nad lokalizacją serwisu). Zmieni również strategię jeśli chodzi o reklamy (wprowadzenie “engagement advertising”, cokolwiek to znaczy). Aktualnie reklamy w Bebo serwuje Yahoo! (o którym zresztą mówi się, że może być obiektem zainteresowania AOL).
Przypomnijmy, że w grudniu Gazeta.pl i Bebo uruchomili wspólny serwis społecznościowy.
Dodaj komentarz