Ruckus Wireless poinformował o zakończeniu wdrożenia sieci bezprzewodowej w Autoryzowanej Stacji Obsługi Peugeot Abramczyk. Zainstalowany system zapewnia nie tylko dostęp do internetu gościom i klientom serwisu, ale również pełni ważną rolę w bieżącej pracy stacji.
Zainstalowana w warszawskim ASO Abramczyk sieć Wi-Fi objęła cały budynek złożony
z części biurowej oraz warsztatu. Celem wdrożenia była implementacja niezawodnej sieci Wi-Fi obsługującej duży transfer danych. Łącza bezprzewodowe służą bowiem nie tylko do uatrakcyjnienia czasu oczekiwania klientów serwisu, lecz bezpośrednio usprawniają prace serwisu.
„Niezwykle istotną kwestią dla nas były wymagania urządzeń technicznych. Transmisja oprogramowania do kalkulatorów samochodowych odbywa się bezprzewodowo. W przypadku trzykrotnej utraty łączności podczas przesyłu oprogramowania do kalkulatora może nastąpić całkowite ich uszkodzenie. W związku z tym niezawodność sieci Wi-Fi była dla nas tak ważna” – mówi Marian Abramczyk, właściciel serwisu.
System służy również do potrzeb administracyjnych i instruktażowych – między innymi do obsługi wewnętrznej platformy Peugeota. „Extranet jest dla nas narzędziem codziennej pracy. Za jego pomocą przeprowadzamy szkolenia online dla pracowników warsztatu i handlowców, sprawdzamy zasoby magazynowe, prowadzimy kwestie administracyjne czy też rejestr napraw” – dodaje Marian Abramczyk. Ponadto łącza bezprzewodowe wykorzystywane są do pełnego monitoringu stacji – zestaw kamer podłączonych jedynie do prądu przesyła obraz za pomocą sieci Wi-Fi.
„Komputeryzacja stacji diagnostycznych jest obecnie normą, a nawet wymogiem nowoczesnego serwisu samochodowego. Niezawodna sieć Wi-Fi to niezbędny element dla mechaników i właścicieli, jak i wartość dodana dla klientów” – dodaje Michał Jarski, Dyrektor Regionalny Ruckus Wireless na Europę Wschodnią.
Dodaj komentarz