Mimo, iż już praktycznie każdy korzysta z internetu na co dzień, to połowa polskich firm nadal nie posiada swojej strony internetowej.
W dobie internetu wydawałoby się, że już każda firma będąca na rynku posiada swoją stronę internetową – bardziej lub mnie profesjonalną, czasami są to blogi, czasami profile na różnych portalach społecznościowych. Nic bardziej mylnego. W rzeczywistości ponad 50% polskich firm w ogóle nie posiada strony internetowej, czym to jest spowodowane? Przecież internet pozwala nawiązać kontakty z kontrahentami oddalonymi czasami o setki a nawet tysiące kilometrów od nas. Niestety problemem jest bariera jakiej przedsiębiorcy mniejszych i średnich firm nie są stanie przeskoczyć – chodzi tutaj o nieufność do internetu kojarzonego trochę z cyber-dzikim zachodem. Polscy przedsiębiorcy będą potrzebować jeszcze trochę czasu, aby zrozumieć potęgę internetu, my natomiast namawiamy do jak najszybszego pozbycia się uprzedzeń i spróbowania nowych horyzontów poprzez wejście w firmy w internet.
Dodaj komentarz