Artykuł partnera
Aplikacje mobilne podbiły serca Polaków. Rynek rozwija się niezwykle prężnie dzięki zwiększającej się liczbie urządzeń oraz ich użytkowników. Rośnie nie tylko nasza domowa kolekcja telefonów, lecz także czas, jaki spędzamy w sieci. Aplikacje szybko zastępują nam nauczyciela języka obcego, trenera, szefa kuchni czy pilota wycieczki. Nigdzie nie widać jednak tak szybkich zmian, jak w dziedzinie aplikacji zakupowych.
DLACZEGO POKOCHALIŚMY ZAKUPY PRZEZ APLIKACJE
Zakupy mobilne to gwarancja wygody, oszczędność czasu i energii. Dzięki nim możemy kupować na przykład sportowe buty siedząc w parku o 21.00 120 km od najbliższego butiku ulubionej marki. Tradycyjne sklepy tworzą aplikacje, które znacznie upraszczają proces zakupu. W 2017 roku klub zakupowy Zalando Lounge wszedł do Polski z całkowicie nowym pomysłem na sprzedaż odzieży, obuwia i wyposażenia wnętrz oraz aplikacją, która stała się jednym z najważniejszych narzędzi szybkich zakupów. Dlaczego?
Trzy liczby, które warto znać:
- aż do -75% na ekskluzywne marki
- aż 4,7 jako średnia ocena aplikacji w Google Play Store (Maj 2019)
- aż 4,8 jako średnia ocena aplikacji w App Store (Maj 2019)
Przekonaj się pobierając tę aplikację dla systemu Android lub iOS.
LICZY SIĘ SZYBKOŚĆ
W Zalando Lounge codziennie pojawiają się bardzo atrakcyjne wyprzedaże. Specjalne kampanie startują zwykle o 7.00 lub 8.00 rano. Najpopularniejsze marki są wyprzedane w ciągu kilku godzin, więc trzeba się spieszyć. Limitowane oferty sprawiają, że najważniejszym elementem gry staje się czas. Z perspektywy użytkownika złapanie za telefon o poranku jest znacznie wygodniejsze, niż włączanie komputera lub laptopa. Każdy element aplikacji jest stworzony z myślą o możliwie najszybszym znalezieniu wymarzonej okazji.
DODATKOWE PRZYWILEJE
Użytkownicy aplikacji mogą liczyć na specjalne oferty. Niektóre kampanie wyprzedażowe są dostępne tylko dla kupujących przez aplikację. Od czasu do czasu można także znaleźć specjalne kody rabatowe aktywne tylko na zakupy mobilne.
ZDJĘCIA I VIDEO PREZENTACJE
Czasy, w których każdy produkt ze strony internetowej posiadał tylko jedno zdjęcie oraz opis, minęły bardzo dawno temu. Każdy sklep online stara się stworzyć atrakcyjną galerię zdjęć, która pokaże produkty ze wszystkich stron, uwzględniając każdy szczegół, realistycznie oddając wzory, rozmiary oraz kolory nawet na urządzeniu niewielkich rozmiarów.
W aplikacji Zalando Lounge wprowadzono ostatnio nową funkcję, dzięki której można przejrzeć całą galerię zdjęć produktu już z poziomu ogólnego katalogu. Co to oznacza? Wcześniej mogliśmy zobaczyć produkty z tyłu lub z perspektywy dopiero po kliknięciu i otwarciu karty produktu. Czynność może się wydawać prosta i niewymagająca wyjątkowego wysiłku. Pamiętajmy jednak, że kiedy do gry wchodzi wyprzedaż marek takich jak Tomy Hilfiger, Michael Kors czy Vans, liczą się ułamki sekund. Dzięki nowej funkcji wystarczy przewinąć ikonę produktu w lewo lub w prawo, aby szybko go sprawdzić i zarezerwować.
Cechą wielu Polaków jest przeglądanie produktów na smartfonie i kupowanie, kiedy komputer jest już w pobliżu. Nie do końca wierzymy małym ekranom i wolimy sprawdzać wszystkie szczegóły na monitorze. W przypadku szybkich wyprzedaży ten model nie do końca się sprawdza, ponieważ kolekcje są limitowane. Musimy się liczyć z faktem, że zanim znajdziemy komputer nasze ulubione towary mogą zostać sprzedane… użytkownikom aplikacji. Nie jest tajemnicą, że kiedy potrzebujemy działającego laptopa najbardziej na świecie, ten rozpoczyna godzinne aktualizacje. Właśnie dlatego warto sięgnąć po aplikację mobilną.
Aplikacja Zalando Lounge wprowadziła ostatnio także opcję podglądu produktu w formie video. Dzięki temu widzimy realny obraz danego fasonu ubrania z perspektywy 360 stopni. Możemy precyzyjnie oszacować, czy jest to fason odpowiedni dla naszej sylwetki. Baza produktów z opcją podglądu video stale się powiększa, znacznie ułatwiając podejmowanie zakupowych decyzji.
Dodaj komentarz