Od kilku lat Domena.pl sukcesywnie rozwija dział SEO/SEM, który realizuje kampanie reklamowe w internecie dla sektora MŚP. Firma dzięki wparciu funduszy europejskich zainwestowała w rozbudowany system B2B.
Głównym założeniem systemu do jest podniesienie efektywności pracy firmy poprzez automatyzację procesów reklamowych i obsługi klienta. Dzięki mnogości zaimplementowanych narzędzi system eliminuje konieczność korzystania z kilkunastu odrębnych aplikacji czy narzędzi.
System posiada dwa moduły oraz kilka grup użytkowników, jest zintegrowany z systemem hostingowym firmy oraz bazą klientów aby usprawnić przebieg komunikacji na płaszczyźnie B2B, włączając w to pełny elektroniczny obieg dokumentów oraz płatności internetowe.
Do najważniejszych cech należy zaliczyć automatycznie generujące się raporty i analizy, które określają potencjał reklamowy witryny na tle konkurencji danego klienta oraz prezentują komercyjną ofertę Domena.pl w tym zakresie.
Aplikacja pozwala także na tworzenie umów, generowanie i wysyłanie raportów oraz faktur, a także na pełne zarządzanie relacjami z klientami. Pierwsi klienci będą mogli skorzystać z tych udogodnień od początku 2016 roku.
Dodaj komentarz