Artykuł sponsorowany
W dobie powszechnej cyfryzacji mogłoby się wydawać, że jedyną słuszną formą promocji firm w Polsce jest marketing internetowy. Jednak reklama zewnętrzna wciąż stanowi ponad 5% całego rynku reklamowego w Polsce. Cechują ją bezpośredniość i naturalność. A więc czy jest reklama zewnętrzna i co ją wyróżnia?
Co wyróżnia reklamy zewnętrzne?
Reklama zewnętrzna zwana także jako outdoor advertising lub out-of-home advertising jest reklamą umieszczaną po za miejscem zamieszkania w celu dotarcia do klienta, który jest poza swoim domem. Takie reklamy często pojawiają się w miejscach, gdzie występują duże skupiska ludzi. Niesie to za sobą duże i szybsze dotarcie do wielu klientów jednocześnie. Wyróżnia ją przede wszystkim nie nachalność oraz bardzo częsty kontakt potencjalnego odbiorcę z reklamą. Częste mijanie tej formy reklamy przez odbiorę mimowolnie zostaje zapamiętana za każdym razem kiedy ją widzi. Głównymi celami takiej reklamy jest promocja firmy, budowanie świadomości marki poprzez codzienny kontakt jej z klientem. Aby reklama była skuteczna musi zawierać zbiór pewnym informacji, które są niezbędne aby klient zwrócił na nią uwagę. Należą do nich m.in.: czytelność, minimalizm przekazanych informacji, reklama przyciągająca uwagę oraz jej lokalizacja. Ważnym spoiwem tego jest również dobrze dobrany rodzaj reklamy zewnętrznej. Do głównych rodzajów zaliczamy: kasetony reklamowe, pylony reklamowe, litery 3D reklamowe, plakaty, billboardy.
Gdzie wybrać najlepszą ofertę reklamy zewnętrznej?
Jak zostało wyżej wspomniane, reklama zewnętrzna ma zwiększyć przychody firmy oraz budować świadomość marki. Wszystkie rodzaje reklamy zewnętrznej najlepiej wybrać producenta, który zajmuje się kompleksową taką formą reklamy. Jednymi z najlepszych w województwie podkarpackim jest firma agencja reklamowa Provision z Łańcuta, która marka od przeszło 15 lat istnieje na rynku i może pochwalić się wieloma sukcesami w branży.
Dodaj komentarz