MySpace rusza z kampanią promocyjną swojego serwisu na świecie. W styczniu mają być gotowe wersje lokalne tej sieci społecznościowej da takich rynków jak Indie, Rosja, Korea Południowa, Turcja i… Polska.
Strategia MySpace będzie różna w każdym z tych krajów. Dla Indii, gdzie łącza internetowe sa wciąż bardzo słabe, MySpace zrezygnuje z automatycznego ładowania materiałów wideo. W Korei, gdzie Internet jest najpopularniejszy na świecie, a bloguje prawie każdy, serwis ruszy jako platforma blogowa, a nie jako internetowa społeczność. W Turcji natomiast, gdzia mało kto słyszał jeszcze o Web 2.0 (szczęściarze!), stworzone będą specjalne samouczki, aby użytkownicy zrozumieli co mogą zrobic na tej stronie. Swoja drogą mi tez przydałby się taki samouczek bo do dziś nie mam pojęcia co można robić na MySpace czy Facebooku, oprócz marnowania czasu…
Strategia na Polskę jest wciąż nieznana. Ale musi być naprawdę dobra, jeśli ma zagrozić pozycji grona.net i Naszej Klasy (a serwis społecznościowy odpaliła ostatnio równiez Agora).
Dodaj komentarz