• Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
    • Sprzęt
    • Oprogramowanie
    • Mobile
  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
OSnews.pl
OSnews.pl
  • Home
  • Technologie
    • Bezpieczeństwo
      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Prawda czy fikcja? Popularny były haker twierdzi, że ma 7 miliardów dolarów w BTC

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      Certyfikat SSL, a hosting – dlaczego warto poszukać serwera z darmowymi certyfikatami?

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      75-latek dorabiał do emerytury na szyfrowaniu cudzych danych

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

      Ujawniono najczęściej używane hasła w 2016 roku

    • Sprzęt
      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Tanie laptopy poleasingowe – czym się charakteryzują i co je różni od nowego sprzętu z marketu?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Jaki tablet dla dziecka?

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Pancerne laptopy – sprzęt, który sprawdza się w każdych warunkach

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

      Zadbaj o swój kręgosłup i spraw sobie wygodne krzesło biurowe

    • Oprogramowanie
      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Jak zrobić dobrze wyglądające wideo nawet jeśli nie jesteś profesjonalistą

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Ta firma potrafi śledzić ruch przy pomocu dźwięku zamiast światła

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Dzięki Google nasze smartfony będą na tyle inteligentne, że będą rozpoznawać ludzi i przedmioty w filmach wideo

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

      Tłumacz Google wspomagany sztuczną inteligencją działa z trzema nowymi językami

    • Mobile
      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      Prawdziwie multimedialny Samsung Galaxy A5 (2017)

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      LTE w smartfonie - nie tylko do social media

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Nadchodzące premiery smartfonów - Samsung Galaxy S9, LG G7 i inne

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

      Kupujemy smartfon. O czym pamiętać?

  • Kryptowaluty
  • Marketing
    • Reklama
    • Social Media
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
    • Reklama w OSnews
    • Pakiet Public Relations
    • Content Marketing w OSnews
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • RSS
Jak stosować grywalizację?
Home
Marketing

Jak stosować grywalizację?

osnews Marketing 0 comments

Obecnie stosuje się bardzo wiele sposobów na to, aby przyciągnąć klientów zainteresowanych ofertą. Marketing sięga po różnorodne metody, aby dzięki temu zdobyć zaufanie i zainteresowanie odbiorców. Wszyscy znamy programy lojalnościowe, jednakże dzisiaj także uczestnictwo klientów w takich przedsięwzięciach nieco się różni.

Dlaczego grywalizacja?

Grywalizacja daje przede wszystkim o wiele więcej możliwości i zaangażowanie klientów. To nie tylko program lojalnościowy, ale przede wszystkim dbanie o to, aby klienci zbliżyli się do danej marki i nabrali do niej większego zaufania. Dzisiaj można często znaleźć różnego rodzaju akcje na przykład na Facebooku, w których uczestnicy nie tylko mogą zbierać punkty czy też otrzymywać odznaczenia lub kolejne poziomy. Firmy starają się tak do tego podejść, aby również wciągnąć ich i zaangażować z innej strony. Klienci nie interesują się marką tylko ze względu na profity w postaci na przykład nagród, ale ze względu na to, że osiągają inne korzyści.

Co daje zastosowanie grywalizacji w marketingu?

Grywalizacja w marketingu daje bardzo wiele korzyści. Na pewno najważniejszą jest przede wszystkim zainteresowanie klientów, co w obecnych czasach jest bardzo istotne. Każdy klient interesujący się firmą i jej produktami to wizja przyszłych zysków i przede wszystkim rosnącej popularności marki. Na przykład firmy które oferują klientom produkty przeznaczone do uprawiania sportu oferują im także dostęp do różnorodnych aplikacji. Mierzą one czas przeznaczony na wykonanie treningów czy podobne parametry. Poza tym, że korzystające z aplikacji osoby otrzymują w zamian za to punkty czy zdobywają kolejne poziomy, mogą zazwyczaj dość szybko dzielić się swoimi osiągnięciami, takimi jak ilość wykonanych ćwiczeń ze znajomymi, tak samo przy pomocy samej aplikacji jak też umieszczając wpisy na przykład na portalach społecznościowych. Z czasem wielu z nich korzysta z aplikacji, dlatego że jest ona dla nich korzystna i pozwala zadbać o swoje zdrowie, a nie tylko i wyłącznie, dlatego że mają z tego powodu profity w postaci punktów czy wizji nagród.

  • Tags
  • grywalizacja
  • programy lojalnościowe
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest
Następny wpis 6 faktów dotyczących hakowania samochodów
Poprzedni wpis Agencje social media i PR – czym się różnią?

Warto przeczytać

Skuteczny program afiliacyjny od Dfex investments limited Marketing

Skuteczny program afiliacyjny od Dfex investments limited

Solidny partner biznesowy – klucz do sukcesu Twojej firmy Technologie

Solidny partner biznesowy – klucz do sukcesu Twojej firmy

Tagi

android apple bezpieczeństwo biznes cenzura Debian edukacja facebook Firefox firma google gry hardware imprezy intel internet iphone kaspersky KDE kraj Laptopy Linux media microsoft mobile mozilla open-source oprogramowanie piractwo prawo press-release programowanie prywatność reklama Samsung smartfon Smartfony software standardy Ubuntu UNIX usa windows Wydania Wydarzenia

O blogu



OSNews to serwis poświęcony nowym technologiom oraz ich roli we współczesnym biznesie. Opowiadamy o przydatnych usługach, zmianach na rynku oraz najnowszym oprogramowaniu, które ułatwi Tobie pracę.
  • Home
  • Technologie
  • Kryptowaluty
  • Marketing
  • Finanse
  • Felietony
  • [IP]
  • Kontakt
  • Back to top

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Kontakt

Masz jakieś pytania? Chcesz podzielić się swoimi uwagami na temat serwisu? Nie ma sprawy, po prostu napisz do nas maila.

OSNews.pl
Conrada 30
01-920 Warszawa
redakcja@osnews.pl
© OSnews.pl 2016-2023. All rights reserved.