Kategorie:
43

KDE 4.3 Caizen – Zainspirowani Wolnością

Po wielu miesiącach oczekiwań, po kilku nieplanowanych wydaniach kandydujących, po niewielu dniach opóźnienia światło dzienne ujrzała kolejna wersja środowiska graficznego KDE 4.3, o nazwie kodowej Caizen.

Nowe wydanie środowiska graficznego KDE 4.3 w pełnej krasie.

Nazwa Caizen wywodzi się z filozofii Japonii, która mówi, że w życiu nie jest najważniejsze osiągnięcie celu, lecz ciągłe ulepszanie tego co już mamy (wyjaśnione w skrócie, więcej można przeczytać na wikipedii. Właśnie to ciągłe ulepszanie produktu, było tym, co deweloperzy KDE oznaczyli sobie najwyższym priorytetem. Statystyki zaczerpnięte z bug trackera wydają się mówić same za siebie. W nowej wersji KDE usunięto ok. 10.000 błędów, nowe KDE zawiera dodatkowo 2.000 nowych funkcji. Trzeba przyznać, że te ostatnie sześć miesięcy ciężkiej pracy nie poszło na marne.

Zmiany w „ulepszonym” wydaniu KDE można podzielić na trzy główne kategorie:

  • Plazma oraz KWin: Poprawiono współpracę okien z efektami pulpitu (znanymi chyba wszystkim użytkownikom systemów spod znaku pingwina oraz diabła z projektu Compiz Fusion), usprawniono poszczególne plazmoidy, tak by w pełni wykorzystywały motywy pulpitu. Nowością jest możliwość umieszczania plazmoidów osobno dla każdego wirtualnego pulpitu (w poprzednim wydaniu wstawiony plazmoid dostępny był na każdym z pulpitów). Ostatnia zmiana dotyczy zastąpienia motywu Oxygen przez motyw Air, którego zadaniem jest rozjaśnienie środowiska. Stary motyw wciąż jest jednak dostępny w opcjach.
  • Aplikacje: Osoby na co dzień korzystające z KDE3 z pewnością docenią fakt dodania opcji „drzewa” w ustawieniach systemowych, który bliży jest staremu poczciwemu KDE3 KControl. Dolphin posiada teraz opcję przeglądania zawartości folderów po najechaniu myszą na ów folder (wyświetlony zostanie pokaz slajdów ukazujący poszczególne pliki).
  • Kącik deweloperów: Poprawiono stabilność pakietów w KDevelop, dodano geolokalizację użytkowników, która pozwoli na lokalizowanie użytkownika, dzięki czemu możliwe jest tworzenie plazmoidów przeznaczonych dla danego regionu (pogoda, program TV itp.). Nowość w postaci KDE PolicyKit pozwala na lepsze zarządzanie aplikacjami, które dodane są do poszczególnych grup.

Podobnie jak poprzednia wersja KDE, tak i tutaj mamy do czynienia z comiesięcznym cyklem wydań. Następna wersja KDE 4.4.0 zaplanowana jest wstępnie na Styczeń 2010 roku.

Więcej informacji: http://www.kdenews.org/2009/08/04/kde-43...sed-caizen

«
»

Znalazłeś literówkę? Zgłoś ją używając formularza!


Jeśli uważasz, że ten nius jest nieobiektywny, przedstawia nieprawdziwe wydarzenie, jest spamem lub nie spełnia standardów serwisu, napisz raport.

Niusy na podobny temat:

Komentarze (RSS)

Komentarze są prywatnymi opiniami dodających je osób. Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Komentarze obraźliwe oraz obniżające poziom serwisu będą usuwane. Więcej w regulaminie komentowania.

200 komentarzy

zwiń wątek SobonPiotrQ  4 sierpnia 2009 o godz. 19:33 #
Gravatar

Pisane po szybkości, temat leżał "dość długo" i wiem, że po chwili pojawiły by się duble. Ktoś kiedyś wspomniał o dobrej możliwości rezerwacji tematów, takie coś byłoby naprawdę dobrym rozwiązanie. Póki jednak nie ma, to samemu skorzystałem z takiej opcji i "zarezerwowałem połowicznie".

Teraz jak już jest biorę się za poprawki.

PS Skończyłem także i poprawianie. Perfekcyjnie pewnie nie jest, ale jest lepiej niż na początku. Reszty niestety nie dam rady zrobić, gdyż dziś wyjątkowo mi poprawianie nie idzie. Ale mam nadzieję, że i tak jest na poziomie reszty (tej lepszej reszty) newsów.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek SobonPiotrQ  4 sierpnia 2009 o godz. 19:56 #
Gravatar

Poprawione. Poprawiłem tyle ile złego dostrzegłem. Mam nadzieję, że news trzyma poziom tego serwisu (ten wyższy poziom).

Jadzieta z koksem. :D

zwiń wątek SobonPiotrQ  4 sierpnia 2009 o godz. 19:57 #
Gravatar

Jeszcze jedno, czekam teraz na dodanie tego do repozytoriów Debiana (sid/experimental). Mam nadzieję, że wszystko pójdzie sprawnie, zwłaszcza, że ostatnie zmiany są dokonane dość dawno. :}

zwiń wątek iria  4 sierpnia 2009 o godz. 20:46 #
Gravatar

Właśnie wrzucają do Sida.

 
zwiń wątek SobonPiotrQ  4 sierpnia 2009 o godz. 21:05 #
Gravatar

Skąd masz takie wieści? Można takie coś gdzieś sprawdzić? Jak idą postępy i takie tam? Kiedyś coś znalazłem, listę błędów różnych pakietów itp., ale to raczej nie jest to samo. A odnośnie wgrania u siebie to raczej będzie dopiero jutro u mnie, dziś się raczej nie wyrobią/ja się nie wyrobię.

 
zwiń wątek iria  4 sierpnia 2009 o godz. 21:15 #
Gravatar

Wystarczy śledzić http://incoming.debian.org/ , czyli zbiór pakietów, nim trafią do repozytorium.

 
zwiń wątek iria  4 sierpnia 2009 o godz. 21:22 #
Gravatar

Hehe, właśnie wyczyścili czyli teraz serwery na całym świecie się aktualizują.

Nie jestem też pewien czy całośc zdązyli załadować, czy zrobią, to w paru rzutach. Dowiemy się za jakieś 3h, gdy z serwerów będzie można pobrać nowe listy pakietów.

 
zwiń wątek SobonPiotrQ  4 sierpnia 2009 o godz. 21:27 #
Gravatar

Iria, dzięki za linka – przyda się, tyle lat siedzę na Debianie i nigdy o tym nie wiedziałem. :P

 
zwiń wątek janc  4 sierpnia 2009 o godz. 23:03 #
Gravatar

przydają się też
http://qa.debian.org/developer.php?login=debian-q… http://qa.debian.org/developer.php?login=pkg-kde-…

ogólnie qa.debian.org jest przydatne (mimo, ze uwzględnia pakiety dopiero po wyjściu z incoming)

 
 
 
zwiń wątek jstaniek  5 sierpnia 2009 o godz. 8:00 #
Gravatar

Czy moglbym Cie prosic w przyszlosci o informacj ize tlumaczysz ogloszenia by na kde.org.pl nie wykonywac tej pracy powtornie?

zwiń wątek SobonPiotrQ  5 sierpnia 2009 o godz. 8:42 #
Gravatar

Przepraszam, znowu o tym zapomniałem. :/

Następnym razem obiecuję poprawę.

 
 
 
zwiń wątek kraju  4 sierpnia 2009 o godz. 19:55 #
Gravatar

Po prostu: Qt. Dobry framework, potężny C++ i nie trzeba szukać półśrodków jak Mono czy inne GTKowe wynalazki.

Oby tak dalej!

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek occulkot  4 sierpnia 2009 o godz. 19:59 #
Gravatar

"Mono czy inne GTKowe wynalazki"

ale bzdura :/ Od kiedy mono to projekt GTK?

zwiń wątek SobonPiotrQ  4 sierpnia 2009 o godz. 20:01 #
Gravatar

Ja podejrzewam, że jemu o coś innego chodziło tylko niefortunnie to napisał. :P Zakładam, że chodziło o wynalazki typu Mono i wynalazki typu GTK. :}

zwiń wątek kraju  4 sierpnia 2009 o godz. 20:09 #
Gravatar

:) O to mu chodziło.

 
zwiń wątek sprae  4 sierpnia 2009 o godz. 23:19 #
Gravatar

Kraju: to może zacznij kodować w tym pięknym framweorku zamiast trollować.

My się zajmiemy swoim GTK+ i świat pójdzie do przodu.

 
zwiń wątek sjakub  5 sierpnia 2009 o godz. 5:19 #
Gravatar

A twoim zdaniem twoj post to cos innego niz trollowanie? ;)

 
zwiń wątek sprae  5 sierpnia 2009 o godz. 15:49 #
Gravatar

W którym miejscu?

 
zwiń wątek tuxmaniak  7 sierpnia 2009 o godz. 10:21 #
Gravatar

@sprae: My się zajmiemy swoim GTK+ i świat pójdzie do przodu.

No… jak się zajmiecie, to może i pójdzie… ale dopiero jak się zajmiecie, przynajmniej w połowie tak intensywnie, jak panowie od KDE zajmują się swoim frameworkiem.

 
 
 
zwiń wątek Ponton  4 sierpnia 2009 o godz. 20:42 #
Gravatar

Jest przecież gtkmm.

zwiń wątek kraju  4 sierpnia 2009 o godz. 21:00 #
Gravatar

Zróbmy tak: wymyśl prosty program. Napisz go w gtkmm, potem usiądź do Qt, dla testu. Pomyślisz pewnie o dokumentacji – odpal sobie Qt Assistanta i jak lubisz interfejs wpierw wyklikać to Qt Designera. Teraz wiedząc te dwie rzeczy napisz to samo w Qt.

Wróć potem do gtkmm. Potem wróć do tego komentarza. Prawda, że teraz wiesz, że sam fakt istnienia gtkmm niewiele zmienia?

Zrozumiesz też pewnie dlaczego KDE wystrzeliło do przodu i dlaczego developerzy KDE nie muszą szukać ratunku w innych technologiach (jak wspomniane Mono). Tempo rozwoju KDE 4.3 daje do myślenia…

zwiń wątek Ponton  4 sierpnia 2009 o godz. 21:22 #
Gravatar

Jest przecież Glade i GtkBuilder. Przeglądarka dokumentacji też jest. Nie rozumiem, o co Ci chodzi.

 
zwiń wątek dos  4 sierpnia 2009 o godz. 22:08 #
Gravatar

Chodzi pewnie o to, że pisać w Qt jest po prostu łatwiej niż w GTK+.

 
zwiń wątek bies  4 sierpnia 2009 o godz. 22:34 #
Gravatar

W gtk+ tak. W gtkmm nie.

 
 
 
zwiń wątek LV  4 sierpnia 2009 o godz. 21:29 #
Gravatar

Qt. Dobry framework, potężny C++ i nie trzeba szukać półśrodków jak Mono czy inne GTKowe wynalazki.

Jest pewien problem – Qt to faktycznie dobry framework, ale to nie jest czysty C++, Qt do działania potrzebuje półśrodka w postaci dodatkowego preprocesora (MOC) w celu generowania właściwego kodu.

zwiń wątek http://kneczaj.openi  4 sierpnia 2009 o godz. 22:14 #
Gravatar

Nie ważny jest sposób, ważne są efekty i prostota obsługi. MOC jest właśnie po to, żeby uprościć życie programiście.

zwiń wątek bies  4 sierpnia 2009 o godz. 22:36 #
Gravatar

Libsig++ albo Boost.Signal. Sygnały i sloty można napisać w C++. A że goście od Qt nie potrafią to trudno.

 
zwiń wątek LV  4 sierpnia 2009 o godz. 22:36 #
Gravatar

MOC służy przede wszystkim generowaniu kupy kodu na wewnętrzny użytek Qt. Sorry, ale bez emit, foreach i paru innych uproszczeń da się obejść – można wołać normalne makra i metody z core biblioteki. MOC tworzy mechanikę, która w C++ nie istnieje i nie może być dodana wprost, i nie dla uproszczenia życia programiście, dla samej możliwości użycia Qt… Niezbędny przy korzystaniu z Qt mechanizm slotów i sygnałów czy samo dziedziczenie z QObject wymaga przepuszczenia przez MOC – to nie jest uproszczenie, mechanika Qt mocno wykracza poza C++, wymaga generowania dodatkowych plików źródłowych niejawnie przesyłanych do kompilacji (odpowiednie makefile'eprojekty generuje się poprzez qmake).

 
zwiń wątek sprae  4 sierpnia 2009 o godz. 23:20 #
Gravatar

Na szczęście to samo można powiedzieć o Vala i Genie ;) . Nie trzeba się tak spalać LV dla obrony jakiegoś trolla. Każdy ma swoje narzędzia.

 
 
 
zwiń wątek Budyń  4 sierpnia 2009 o godz. 23:16 #
Gravatar

[1] KDE 4.x to więcej kodu niż cały Windows 2000.

[2] To więcej kodu jest napisane w C++ -> brak kodu zarządzanego ->

[3] Punkt 1 widać, punktu 2 (szybkości wynikającej z zastosowania C++) nie widać.

[4] To już nie wina KDE, ale poza Linuksem to ból… pod OpenSolarisa kaszana… ech.

zwiń wątek sprae  4 sierpnia 2009 o godz. 23:22 #
Gravatar

Ad. 2 – To więcej segfaultów ;-)

 
zwiń wątek rsFlud  5 sierpnia 2009 o godz. 7:56 #
Gravatar

ad. 1: ooo! zatem KDE 4.x ma ponad 40 GB kodu źródłowego (ponad 50 ma Vista, zakładm, że 2000 trochę mniej)?! :D

 
zwiń wątek Emdé  5 sierpnia 2009 o godz. 11:11 #
Gravatar

KDE 4.x to więcej kodu niż cały Windows 2000.

[potrzebne źródło]

zwiń wątek alus  5 sierpnia 2009 o godz. 13:06 #
 
zwiń wątek rsFlud  5 sierpnia 2009 o godz. 15:29 #
Gravatar

Dzięki alus, mój błąd. :-/

Na podstawie tego artykułu Windows 2000 ma ok 4GB kodu źródłowego.

 
 
 
 
zwiń wątek czapolskoczminadyfer  4 sierpnia 2009 o godz. 20:20 #
Gravatar

WoW, widać, że po półtorej roku od wydania 4.0 dużo się zmieniło w wodotryskach :)

Może w wersji 4.6 skupią się na czymś innym niż eksplodujące ikonki – może nawet kiedyś będzie się dało tego używać do pracy :)

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek dos  4 sierpnia 2009 o godz. 22:10 #
Gravatar

Nad "wodotryskami" w KDE pracuje zaledwie kilka osób i jest to naprawdę niewielka część tego, co jest robione w całym projekcie.

zwiń wątek czapolskoczminadyfer  4 sierpnia 2009 o godz. 22:53 #
Gravatar

" i jest to naprawdę niewielka część tego, co jest robione w całym projekcie."

A możesz mi powiedzieć jak włączyć tę resztę? Może trzeba użyć jakiejś specjalnej flagi przy kompilacji? –enable-funkcjonalny-desktop-do-pracy czy –-disable-szmery-bajery?

zwiń wątek Bananikus  4 sierpnia 2009 o godz. 23:42 #
Gravatar

To może powiedz czego ci brakuje konkretnie, zamiast siać FUD?

 
zwiń wątek cezaryece  5 sierpnia 2009 o godz. 8:22 #
Gravatar

Czego mi brakuje najbardziej? Tego wszystkiego, co w moim KDE3 jest na panelu z lewej obok ikonki KMenu – dostęp do najważniejszych "miejsc systemowych" (home, media, remote), dostęp do folderów sieciowych, ikonka z kilkoma SKONFIGUROWANYMI profilami konsoli (mc, root mc, login, root login, etc).

Nie mogę/potrafię tego sobie włączyć i albo ja jestem jakaś lebiega albo tego nie ma albo jest tak ukryte, że nawet zaawansowany użytkownik KDE nie potrafi tego znaleźć.

No i brakuje Quanty…

KDE4 albo specjalnie pobiegło sobie inną ścieżką, albo zabłądziło i nie może tej właściwej ścieżki odnaleźć.

 
zwiń wątek damian0s  5 sierpnia 2009 o godz. 9:24 #
Gravatar

No ja mam podobnie. Albo jestem jakaś lebiega albo nie wiem. W KDE3 bardzo lubie applet o nazwie Luncher (taka ikonka rakiety) mam ten applet w dolnej belce dodaje sobie tam programy z ktorych najczesciej korzystam, przyczym dodawanie jest bardzo proste i intuicyjne. W KDE4 owszem jest ten applet ale jak chce dodać jakiś program do odpalania to pyta mnie o ścieżkę do ikony tego programu (WTF???) do teraz nie wiem jak poprostu dodać sobie jakiś program tak aby odpalać go z tego appletu.

 
zwiń wątek Cykus  5 sierpnia 2009 o godz. 9:41 #
Gravatar

Dostęp do tych najważniejszych miejsc masz w kmenu w zakładce Komputer po dodaniu ich do ulubionych w dolphinie na pasku też się znajdzie dla nich miejsce (możesz sobie je przeciągnąć na pasek).

Ikonkę z profilami konsoli(skonfigurowanymi) możesz oczywiście dodać poprzez plasmoid "profile konsoli" mi działają.

Z folderów sieciowych korzystam na co dzień tworząc strony i działa dobrze. Jeśli chodzi o Quantę tu rzeczywiście jej nie ma, ale programiści mają się za nią wziąć po ukończeniu kdevelop 4.0 z tym że do niego jest już plugin PHP(nie miałem czasu testować).

 
zwiń wątek lman  5 sierpnia 2009 o godz. 12:19 #
Gravatar

@damian0s Aby dodać aplikacje do QuickLauch wystarczy wskazać odpowiedni plik *.desktopw. W katalogu /usr/share/applications masz pliki *.desktop do większości aplikacji a jak nie ma to można stworzyć samemu, odpalasz Dolphin, klikasz prawym przyciskiem myszy i wybierasz utwórz skrót do aplikacji.

 
zwiń wątek Mariusz  5 sierpnia 2009 o godz. 14:41 #
Gravatar

A mnie denerwuje, że pulpit to nie pulpit… Wolałbym żeby tak jak w innych systemach pulpit odgrywał rolę pulpitu, a póki co tak nie jest :(

 
zwiń wątek rsFlud  5 sierpnia 2009 o godz. 15:32 #
Gravatar

Mariusz, nie sprecyzowałeś pojęcia 'pulpit'. Napisałeś coś w rodzaju "koń jaki jest, każdy widzi". Zakładam, że chodzi ci o ikonki na pulpicie. W KDE 4 są domyślnie wyłączone. Żeby je włączyć trzeba:

PPM na pulpit -> Ustawienia wyglądu -> Typ -> Widok katalogu

 
zwiń wątek Marek  5 sierpnia 2009 o godz. 15:33 #
Gravatar

To sobie zmień. Ustawienia – aktywność pulpitu – folder view. To akurat już od dość dawna działa.

 
zwiń wątek gawron  6 sierpnia 2009 o godz. 8:19 #
Gravatar

@damian0s aby dodać aplikacje do Quicklaunch wystarczy przeciągnąć ich ikony z menu Kickoff

 
 
 
zwiń wątek szuman  4 sierpnia 2009 o godz. 22:13 #
Gravatar

popieram

zwiń wątek Bananikus  4 sierpnia 2009 o godz. 22:30 #
Gravatar

To ześ dużo wniósł do tematu tym komentarzem….

 
zwiń wątek bobycob  5 sierpnia 2009 o godz. 21:03 #
Gravatar

onet :D

pozostaje drzucić ja też i wpisujcie miasta :D

zwiń wątek Loboss  5 sierpnia 2009 o godz. 23:16 #
Gravatar

Bydgoszcz

Pierwszy!!

Wykop pozdrawia!!!

A tak na poważnie to flame war GNOME vs. KDE to na prawdę bezsensowna sprawa.

To jak porównywanie Porshe z Bentlayem… To, że jeden jest bardziej nowatorski nie oznacza, że jeździ się nim gorzej…

Bardziej obawiam się tego, że Google w Chrome OS wymyśli jakiś nowy menadżer okien ;/

 
zwiń wątek szuman  5 sierpnia 2009 o godz. 23:52 #
Gravatar

też tak myślę

 
 
 
 
zwiń wątek jureko  4 sierpnia 2009 o godz. 20:24 #
Gravatar

a kiedy można się go spodziewać w popularnych dystrybucjach? Czekać grzecznie czy węszyć po serwerach?

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek PiTcA  4 sierpnia 2009 o godz. 20:39 #
Gravatar

W gentoo już jest ;)

zwiń wątek Zaus  4 sierpnia 2009 o godz. 23:34 #
Gravatar

W gentoo zdaje się było, zanim na kde.org pojawił się news

zwiń wątek Maciej Mrozowski  5 sierpnia 2009 o godz. 14:23 #
Gravatar

Oficjalnie nie było dostępne (było zamaskowane) – nie wypuszczamy wydań zanim nie pojawi się news na kde.org – to nie ArchLinux.

 
 
zwiń wątek artur  5 sierpnia 2009 o godz. 0:49 #
Gravatar

Na Sabayon Linux też już jest, bo to co jest na Gentoo jest też na Sabayon-ie.

 
zwiń wątek sjakub  5 sierpnia 2009 o godz. 5:22 #
Gravatar

w Archu tez :) I tez bylo przed newsem :)

 
zwiń wątek Maciej Mrozowski  5 sierpnia 2009 o godz. 14:27 #
Gravatar

Nie, nie ma – jest zamaskowane, a to oznacza, że nie ma.

 
 
zwiń wątek Bananikus  4 sierpnia 2009 o godz. 20:55 #
Gravatar

Podejrzewam, że źle trafiłeś, proroków tutaj nie ma. :)

 
zwiń wątek marcinsud  4 sierpnia 2009 o godz. 22:10 #
Gravatar

w testowym ubuntu jest, więc pewnie będzie i w innych testowych wersjach innych popularnych dystrybucji.

 
zwiń wątek Bananikus  4 sierpnia 2009 o godz. 22:29 #
Gravatar

W sumie to KDE 4.3 jest dostępne od tygodnia, a dopiero teraz oficjalnie ogłoszono wydanie. Dlatego, w niektórych dystrybucjach już kde 4.3 jest już prawie tydzień. To ma być takie zabezpiecznie, jakby coś poszło nie tak.

 
 
zwiń wątek Marek  4 sierpnia 2009 o godz. 20:26 #
Gravatar

Ktoś wie jak wyłączyć popupy z katalogami na desktopie? W sensie że najeżdżam na ikonkę katalogu i otwiera się nowe okno i gdzie mogę bez klikania przejść dalej? Wkurzało mnie w becie, myślałem że da sie wyłączyć w final ale nie widzę. Z szybkich błędów. Po zoom out pojawia się nowe okno opcji, jeśli oddalimy podwójnie nie da się powiększyć myszą a i zdefiniowany skrót alt+d nie działa.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek Bananikus  4 sierpnia 2009 o godz. 20:54 #
Gravatar

Niestety bez edycji plików konfiguracyjnych się nie da. Hmmm, zdaje mi się, że we wcześniejszych wersjach kde 4.3 było to możliwe, ale pewien nie jestem….

zwiń wątek Marek  5 sierpnia 2009 o godz. 5:31 #
Gravatar

Hmm. No nic. Będzie trzeba poczekać aż poprawią. Jeszcze chciałbym zapytać czy istnieje jakiś sensowniejszy monitor sieci który możnaby do panelu wstawić? To co dają do KDE4 to jakiś żart. Na razie używam starego knetstats.

zwiń wątek iria  5 sierpnia 2009 o godz. 5:44 #
Gravatar

Może Knemo?

 
zwiń wątek Marek  5 sierpnia 2009 o godz. 13:30 #
Gravatar

Całkiem fajny tylko brakuje mi podawania wartości transferu zamiast tych ikonek. Niby można na hover ale to nie to. Za to spodobało mi się zbieranie statystyk dla dni/miesięcy/lat. Gdyby połączyć knetstats i knemo wyszedłby program idealny :)

 
 
 
zwiń wątek Mariusz  5 sierpnia 2009 o godz. 14:42 #
Gravatar

I dalej nie działa wi-fi… Do dupy z tym.

zwiń wątek uzytkownik KDE  5 sierpnia 2009 o godz. 16:48 #
Gravatar

Miałem też taki problem. Pewnie używasz Kubuntu? Zresztą nie ważne. Spróbuj sobie doinstalować "Gnome network manager". Restart iiiii mi pomogło :)

zwiń wątek Bananikus  5 sierpnia 2009 o godz. 17:55 #
Gravatar

Winić KDE za nie działające wi-fi? KDE to środowisko graficzne… :/

Jeśli chodzi o aplet networkmanagera to nie jest dokończony i cały czas leży w playground, winić za jego używanie możesz tylko twórców twojej dystrybucji.

 
zwiń wątek Paweł  5 sierpnia 2009 o godz. 20:06 #
Gravatar

Nie zgrywaj się. Wifi działa, ale nie ma żadnego programu/apletu dla KDE4, który by je poprawnie obsługiwał. Takie trudne, żeby jedna z podstawowych rzeczy w końcu normalnie działała? Wg mnie, i nie tylko, ważniejszy jest właśnie ten aplet niż wymyślanie kolejnych pierdyliardów bajerów graficzno-muzycznych.

 
zwiń wątek Mariusz  5 sierpnia 2009 o godz. 21:06 #
Gravatar

Zgadzam się w 100% – naprawcie najpierw wi-fi a później róbcie inne rzeczy…

 
 
 
 
zwiń wątek bitels  4 sierpnia 2009 o godz. 20:37 #
Gravatar

Bardzo ciekawie napisany news. Co do kde 4.3 jest to naprawdę fajne środowisko. Używam od wersji rc na PCLinuxOS i jestem bardzo zadowolony. Szybkość jest porównywalna z kde3. Żeby nie było wiem co piszę bo na drugiej partycji mam również PCLinuxOS z kde 3.5.10. Większość aplikacji została już przeportowana, nawet k3b, który jest dopiero w wersji alfa działa sprawnie (kasowanie, nagrywanie płyt innych funkcji nie używam). Ale jednego nie mogę deweloperom wybaczyć, to co zrobili z amarokiem woła o pomstę do nieba. Włącza się wieki, a interfejs, no cóż trudno go nazwać intuicyjnym (powinni zostawić stary tak jak np zrobili deweloperzy w k3b i byłoby ok). Jednak ogólne wrażenia z użytkowania środowiska jak najbardziej pozytywne, dlatego polecam.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek SobonPiotrQ  4 sierpnia 2009 o godz. 21:08 #
Gravatar

Amarok rzeczywiście jest spieprzony troszkę. Dużo mu jeszcze brakuje.

1. Możliwość normalnego włączania/wyłaczania widoku kontekstu,

2. Poprawa wyświetlania utworów (gubi pliki jak cholera),

3. Zapamiętywanie ustawień "belek" odzielających…

Tyle mogę wymienić od razu, liczyłem, że nowy Amarok (2.2 chyba) wyjdzie razem z KDE 4.3, ale przeliczyłem się chyba. :P

zwiń wątek Bananikus  4 sierpnia 2009 o godz. 21:35 #
Gravatar

Amarok 2.2:

1. Jest już taka możliwość. :) Wchodzisz w ustawienia: Odznaczasz lock widgets i robisz sobie z amarokiem co chcesz. :)

2. Jak z tym będzie to się okaże, raz jest dobrze, a raz źle.

3. Zapamiętuje.

Nie zmienia to faktu, że Amarok nadal ssie i zapewne jeszcze długo to potrwa…

zwiń wątek szatox  4 sierpnia 2009 o godz. 23:42 #
Gravatar

najbardziej zassał z dopisaniem mysql do zależności. W poprzednich korzystał z sqlite i było dobrze. Jaka funkcjonalność wymaga wprowadzenia do systemu specjalizowanego serwera? To jest (lekko licząc) dodatkowe 100MB – niby nic, ale u mnie cała partycja systemowa ma 6GB – a w tej chwili właśnie na niej katuję gentoo i zastanawiam się, czemu to jest takie wielkie, skoro jeszcze praktycznie niczego w nim nie zainstalowałem :/

 
zwiń wątek alteriks  5 sierpnia 2009 o godz. 17:50 #
Gravatar

Mysql jest pobierany, żeby wyodrębnić z niego mysqle – embedded. Na debianie wygląda to tak:
http://packages.debian.org/search?keywords=amarok…

Po prostu twórcy amaroka stwierdzili oraganoleptycznie a także za radami userów, że trzymanie bazy w sqlite, przy już przy ~4000 utworów potrafiło zmulić wyszukiwanie w amaroku.

 
zwiń wątek iria  5 sierpnia 2009 o godz. 21:20 #
Gravatar

Ktoś to zauważył – "Unfortunately, due to licensing restrictions from some of the major music publishers we can no longer return lyrics through the LyricWiki API (where this application gets some or all of its lyrics).

The lyrics for this song can be found at the following URL:
http://lyricwiki.org/Bob_Dylan:All_Along_The_Watc…

(Please note: this is not the fault of the developer who created this application, but is a restriction imposed by the music publishers themselves.)"

Cytat ze skryptu lyricwiki z plasmy w Amaroku.

Normalnie mnie krew zalała. Jakbym spotkał "garniturki" za to odpowiedzialne, to bez wahania powtórzyłbym jedną ze scen z "American History X".

 
zwiń wątek Cykus  6 sierpnia 2009 o godz. 7:53 #
Gravatar

u mnie to samo od paru dni.

 
zwiń wątek iria  9 sierpnia 2009 o godz. 16:11 #
Gravatar

O minusiki. Widać komuś się nie spodobało. Coż ;)

Jest też radosna nowina – w pare godzin powstał poprawiony skrypt.

Tutaj miły Pan opisuje całą sytuację http://ascending.wordpress.com/2009/08/09/why-ope…

 
 
zwiń wątek m4dm3n  5 sierpnia 2009 o godz. 12:02 #
Gravatar

przypisujac ludzkie cechy programowi komputerowemu – mysle, ze moj xmms jest wniebowziety patrzac na rozwoj amaroka – "wie", ze jeszcze dlugie lata zostanie na dysku ;)

pozdrawiamm

zwiń wątek Bananikus  5 sierpnia 2009 o godz. 14:44 #
Gravatar

XMMS to praktycznie to samo co winamp, to zupełnie inny odtwarzacz od Amaroka. Żadna to dla niego alternatywa. A jeśli ktoś lubi winampy, to polecam qmmp (qt). :)

 
 
 
 
zwiń wątek Bananikus  4 sierpnia 2009 o godz. 20:43 #
Gravatar

Taaa, to jest to. Jak jak kocham te dyskusje pod newsami o wydaniu kolejnej wersji KDE. :)

Jeśli chodzi o samo KDE 4.3 to musze się trochę poczepiać.

Czemu jeszcze nie ma w ustawieniach systemowych monitu o podanie hasła administratora, przy takuch cudach, jak ustawienia kdm, czy menadżer partycji. Odpalnie przez sudo ustawień jakoś mi się za bardzo nie widzi.

Druga rzecz to obrzydliwy motyw kdm, do tego bez wyboru użytkownika… krok wstecz.

Trzecia: Plugin fraktali Mandelbrota – kpina, takich niedopracownych tworów nie powinni dawać do wersji finalnej.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek iria  4 sierpnia 2009 o godz. 20:53 #
Gravatar

Dlaczego Ci się "nie widzi"? Działa to całkiem normalnie. Fakt, powinna być taka opcja jak w KDE3 i jesli dobrze pamiętam plany, to miało to być w 4.3 razem z integracją z policykit, ale nie mam pojęcia czemu nie weszło. Sudo? Kdesu lepsze jest! :>

zwiń wątek Bananikus  4 sierpnia 2009 o godz. 21:04 #
Gravatar

Nie widzi mi się dlatego, że jeśli chcę sobie zmienić motyw kdm i splasha, muszę otworzyć 2 osobne okna. Jedno dla roota, drugie dla użytkownika…

Jeśli chodzi o kdesu to właśnie tego używam, ale to jest praktycznie to samo. Jedyna różnica, że można to zapuścić krunnerem…

zwiń wątek E  5 sierpnia 2009 o godz. 10:14 #
Gravatar

Ciężko by było ustawiać różne splashe dla różnych userów z konta roota, a tak masz ustawienia dla każdego usera osobno, po prostu, logujesz się, ustawiasz sobie motyw i masz.

 
zwiń wątek Bananikus  5 sierpnia 2009 o godz. 14:46 #
Gravatar

Czy przypadkiem własnie tego nie napisałem?

 
zwiń wątek E  6 sierpnia 2009 o godz. 13:37 #
Gravatar

A co mialby zrobic user gdbyby nie mial dostepu do roota ? a tak kazdy moze sobie ustawic, bo co ma root do splashy userow ?

 
 
 
zwiń wątek adi1981  5 sierpnia 2009 o godz. 16:26 #
Gravatar

works4me -> http://82.177.165.1/~adi/images/kde.png
W kdm też bez problemu idzie "pokazać" użytkowników.

zwiń wątek pawelbial  5 sierpnia 2009 o godz. 17:40 #
Gravatar

W Kubuntu 9.10 bez probemu działają wszystkie opcje w konfiguratorach :)

 
zwiń wątek Bananikus  5 sierpnia 2009 o godz. 17:59 #
Gravatar

Ehh, wam działa, bo ludzie od paczek wrzucili do tego patche, KDE 4.3 samo w sobie takiej funkcji nie ma. :)

 
 
 
zwiń wątek pelnalufa  4 sierpnia 2009 o godz. 21:40 #
Gravatar

no, mowienie, ze kaizen to japonska filozofia to troche tak, jakby powiedziec, ze pgry to polska mysl rolnicza, podpieranie sie artykolem w wikipedii, ktory nie podaje zadnych zrodel tez nie jest wzorem rzetelnosci. fud jak byk

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek dos  4 sierpnia 2009 o godz. 22:16 #
Gravatar

Mam propozycję – popraw artykuł w wikipedii, wszyscy będą szczęśliwi :P A FUD ma chyba nieco inne znaczenie.

zwiń wątek pelnalufa  5 sierpnia 2009 o godz. 0:20 #
Gravatar

wiesz, no niby mozna, jak mialem ze 20 lat, jeszcze mi sie wydawalo, ze jednostka cos znaczy w starciu z masowa propaganda, teraz juz nie :)

 
 
zwiń wątek iria  4 sierpnia 2009 o godz. 22:22 #
Gravatar

Napisanie w komentarzu "artykOlem" niweczy Twoją krytykę. FUD? http://pl.wikipedia.org/wiki/FUD Nijak nie pasuje. Widać lepiej znasz się na japońskiej filozofii, niż na polskim języku.

zwiń wątek pelnalufa  5 sierpnia 2009 o godz. 0:18 #
Gravatar

no tak:) zapomnialem, ze ortografia niweczy merytoryczna zawartosc tekstu. fud pasuje, jak najbardziej (choc moze bardziej powinienem zakcentowac litere 'd'). czsem warto poszukac glebiej, by zobaczyc, czy japonczycy sami sobie zgotowali spoleczenstwo cyborgow.

zwiń wątek iria  5 sierpnia 2009 o godz. 5:48 #
Gravatar

Jedna litera Ci pasuje i używasz określenia FUD? To już nawet nie błędy ortograficzne, niweczą Twoją krytykę, Masz wyobraźnie chłopie, chyba wiem po czym.

 
zwiń wątek pelnalufa  5 sierpnia 2009 o godz. 10:51 #
Gravatar

no, stary, gdzies wyczytal, ze tylko jedna litera pasuje? to ja mam wyobraznie?

kaizen to ciekawy problem, choc moze zbyt szeroki, zeby rozwodzic sie nad nim pod newsem na temat kde, ale moze ktos zaintrygowal sie na tyle, ze sprawdzil dalej niz na wikipedii.

narzuca sie tu kolejny problem, informacji, czesto w zdobywaniu wiedzy na temat z poza naszego kregu zainteresowan ograniczmy sie do wikipedii, ewentualnie do pierwszych 10 wynikow googla.

z mojej strony eot, czas zakaczyc te oftope:)

 
 
 
 
zwiń wątek tomekh  4 sierpnia 2009 o godz. 21:48 #
Gravatar

"W nowej wersji KDE usunięto ok. 10.000 błędów, nowe KDE zawiera dodatkowo 2.000 nowych funkcji."

2.000 nowych funkcji z których 99% zawiera kolejne 10.000 (albo i więcej) nowych błędów ;-)

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek iria  4 sierpnia 2009 o godz. 21:52 #
Gravatar

Ufff… dobrze, że nie używasz, zaoszczędzisz sobie nerwów.

 
zwiń wątek Bananikus  4 sierpnia 2009 o godz. 22:19 #
Gravatar

Wolę nowe KDE z 2.000 nowych funkcji i 10.000 tysiącami błędów (co jest oczywiście bzdurą) niż nowe gnome z 2 nowymi funkcjami bez błędów. Tyle, że ja nie spamuję o tym w artykułach dotyczących gnome…

zwiń wątek val-gaav  4 sierpnia 2009 o godz. 22:34 #
Gravatar

Chyba powinno być "niż nowe gnome z usuniętymi funkcjami i bez błędów bo funkcje z błedami są usuwane zamiast naprawiane"

Wiem złośliwy jestem i przejaskrawiam, ale jak się widzi takie kwiatki:
http://www.osnews.com/story/21935/GNOME_To_Drop_I…
to ciężko sobie tak nie zakpić z gnome'a.

zwiń wątek Bananikus  4 sierpnia 2009 o godz. 22:51 #
Gravatar

Możliwe. Nie interesuję się za badzo gnomem. Gdy wychodzi nowe Ubuntu wgrywam je sobie by popatrzeć na zmiany. Niestety za każdym razem się zawiodłem, bo zmian nie zobaczyłem. :)

 
zwiń wątek MichalK  5 sierpnia 2009 o godz. 9:29 #
Gravatar

A co to za kpina? To niby jakiś błąd ma byc? Że się kolesiowi wielkość guzików nie podoba? Sory, wiecej się nie dało do gnoma przyczepić? Co to za poziom w ogóle?

 
 
 
zwiń wątek jarek  4 sierpnia 2009 o godz. 22:30 #
Gravatar

> W nowej wersji KDE usunięto ok. 10.000 błędów

Czy z tego wynika, ze KDE 4.2 okreslane jako stabilne mialo 10tys bledow?

A wlasciwie, "tylko" tyle udalo sie namierzyc i usunac?

zwiń wątek SobonPiotrQ  4 sierpnia 2009 o godz. 22:39 #
Gravatar

Tak, to tyle oznacza. Nie da się napisać programu bez żadnego błędu, błędy mają to do siebie, że wlezą zawsze.

Inną sprawą jest fakt jakie to błędy. Bowiem mamy wielkie babole i malutkie błędziki, które nikomu w niczym nie przeszkadzają. Liczone są jednak razem.

zwiń wątek i  4 sierpnia 2009 o godz. 23:43 #
Gravatar

właśnie, nawet na te poważniejsze można się w ogóle nie natknąć, np. w 4.2.X jest pluskwa skutkująca losowymi padami plazmy przy zamykaniu okien, ale tylko jeśli w opcjach paska zadań włączone zostanie grupowania po nazwie programu. zamiast grupowania można wybrać wyświetlanie wielu rzędów zadań, ewentualnie grupować ręcznie, można też zarządzić pokazywanie tylko zadań z aktualnego pulpitu, albo nawet zrezygnować z paska zadań

 
 
 
zwiń wątek adi1981  5 sierpnia 2009 o godz. 9:22 #
Gravatar

10000 bledow poprawiono (nie licze ile poprawiono w sumie od wydania 4.0), a plazma jak sie sypala tak sie sypie dalej. lol.

Do tego kmail/kontact potrafia sobie ni z gruszki, ni z pietruszki wywalic wszystkie konta z konfigow. Bez zadnego wyraznego powodu.

Bardzo irytujace sa takie rzeczy. Niestety, ale mam ciagle wrazenie, ze KDE zamiast w stabilnosc, idzie w wodotryski.

Co nie zmienia faktu ze z kde i tak sie nie przesiade na inne :)

zwiń wątek Kde_fan  5 sierpnia 2009 o godz. 10:21 #
Gravatar

Nie wiem jakiego Kde używałeś, chyba jakieś wersji 4.0 alfa, że ci się Kmail posypał. Używałem Kde od pierwszych wersji 4 i nie miałem nigdy takich problemów, jak ty. A co do opinii o KDE 4.3 to chyba żaden z was go nie widział na oczy, a tym bardziej używał. W nowej wersji to prawdziwy demon szybkości, wyraźny wzrost w porównaniu z KDE 4.2.4. Porównywanie z Kde3, czemu ma to służyć?Nowa wersja Kde4 bije na głowę ostatnie KDE 3.5.9, ma większość funkcji poprzednika, a nawet mnóstwo nowych. Panowie zdejmijcie wreszcie klapki z oczów.

zwiń wątek adi1981  5 sierpnia 2009 o godz. 11:28 #
Gravatar

Widzisz. Problem w tym ze uzywam KDE 4.3 od jego pierwszej wersji beta, a kmail/kontact wysypywal sie jeszcze po RC (ostatni raz w ubiegla srode bodajze). Wiec jesli nie znasz szczegolow, to sie lepiej nie wypowiadaj.

 
zwiń wątek Bananikus  5 sierpnia 2009 o godz. 14:50 #
Gravatar

To z łaski swej wywal stare confingi i potem marurdź. Mi się nic nie sypie, już co najmniej od bety 2…

 
zwiń wątek adi1981  5 sierpnia 2009 o godz. 15:54 #
Gravatar

Nie musze wywalac, KDE zrobilo to za mnie. Juz kilka razy.

 
zwiń wątek Bananikus  5 sierpnia 2009 o godz. 18:00 #
Gravatar

Nie wiem jakim cudem, głupoty pieprzysz….

 
zwiń wątek adi1981  5 sierpnia 2009 o godz. 18:23 #
Gravatar

To jak nie wiesz jakim cudem to po co komentujesz? Ty oczywiście wiesz najlepiej co się dzieje u mnie w systemie… rotfl.

 
zwiń wątek LV  5 sierpnia 2009 o godz. 18:33 #
Gravatar

Ech, typowe u tutejszej młodzieży – 'u mnie działa', a jak coś przeczy 'czystości i zajebistości KDEQt' to na pewno nie jest wina softu i autorów.

 
zwiń wątek Bananikus  5 sierpnia 2009 o godz. 18:41 #
Gravatar

Równie dobrze ja mogę powiedzieć, że mi KDE procesor spaliło, tylko jakie jest prawdopodobieństwo, że mówię prawdę? Niewielkie. Tak samo niewielkie jest prawopodobieństwo, że KDE usunęło pliki konfiguracyjne. Niby jak i po co?

 
zwiń wątek LV  5 sierpnia 2009 o godz. 18:48 #
Gravatar

Jak? Tak jak usuwa wszystkie inne pliki… po co? Po nic, to w końcu błąd w oprogramowaniu. Chociaż ja bym stawiał, że pliki nie są usuwane od razu a uszkadzane, jeżeli są usuwane to wyłącznie w konsekwencji tego…

 
zwiń wątek iria  5 sierpnia 2009 o godz. 21:49 #
Gravatar

@LV

Takie błędy, to widać normalka w "przyjaznych" dystrybucjach ala Kubuntu, którego adi1981 używa.

Widać z komentarzy, że nie przepadasz za Qt/KDE, ale chyba ich istnienie nie boli Cię, aż tak bardzo, byś musiał pisać komentarze równające z błotem.

 
zwiń wątek LV  5 sierpnia 2009 o godz. 22:20 #
Gravatar

Gdzie faktycznie potępiłem Qt? Gdzie zrównałem z błotem? Czy stwierdzenie, że coś nie jest idealne oznacza, że nie przepadam za biblioteką? Używam Qt od dawna, od jakiegoś czasu także w projektach komercyjnych… Sorry, ale jeżeli ktoś uważa, że istnieje bibliotekajęzykframework idealny to, jak to tutaj ktoś lubi powtarzać, 'niech zmieni dealera albo bierze połowę'. Qt ma swoje ograniczenia, KDE ciągle ma problemy wynikające m.in. ze zbyt dynamicznego rozwoju, może by tak 'młodzież GNU' ew. inne 'trzyliterowe dzieci' przestały udawać, że ich nie ma?

 
zwiń wątek iria  5 sierpnia 2009 o godz. 22:33 #
Gravatar

Ja też nie powiedziałem, że jest idealne, ale że najczęśćiej winę za popsute KDE ponosi dystrybucja i paczkujący.

Wybacz, że zarzuciłem Ci "równanie z błotem Qt/KDE", po przejrzeniu Twoich komentarzy odszczekuję, te twierdzenie.

Przytyk wiekowy sobie daruj, bo mnie nie znasz, a poziom konwersacji leci w dół.

 
zwiń wątek adi1981  5 sierpnia 2009 o godz. 23:54 #
Gravatar

iria, możesz mi powiedzieć skąd wywnioskowałeś że używam kubuntu?

Bo chociaż nie wiem jak bym się starał i gdzie bym nie szukał, to nie widzę w moim distro _nic_ z *buntu. I nie chcę mieć z rodziną tych distr nic wspólnego.

A wyczyszczenie konfiga (praktycznie równoznaczne z jego usunięciem) wcale nie jest trudno osiągnąć. Kto bawi się w programowanie ten zapewne wie o czym mowa.

 
zwiń wątek iria  6 sierpnia 2009 o godz. 5:46 #
Gravatar

Po Twoim komentarzu, odnośnie trubu administratora w ustawieniach systemowych. Czyżbym się pomylił? Jeśli to nawet Kubuntu, to jedna z "przyjaznych" dystrybucji, ponieważ z tego co wiem, tylko one patchują KDE4, by dodać nowe funkcje, a że niesie to ze sobą komplikacje w stabilności, to już widać mało ważne dla deweloperów.

 
 
 
 
zwiń wątek limak41  4 sierpnia 2009 o godz. 23:30 #
Gravatar

Czy mi się wydaje,czy jednak Kopete w KDE 4.3, to jest dokładnie wersja 0.70.90 nie wspiera protokołu GG?

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek Bananikus  4 sierpnia 2009 o godz. 23:51 #
Gravatar

To jest dokładnie ta wersja, ale gg obsługuje. W nowej wersji kopete, gadu-gadu jest obsługiwane przez libgadu. Najwidoczniej ktoś od twojej dystrybucji to olał lub zapomiał. :)

zwiń wątek Cykus  5 sierpnia 2009 o godz. 9:45 #
Gravatar

Trochę brakuje Kopete 0.70.90 w kwestii obsługi gadu, ale ja się przerzuciłem na stałe (chyba że mnie strasznie zawiedzie). Musieli zapomnieć dorzucić Panowie od dystrybucji.

zwiń wątek Bananikus  5 sierpnia 2009 o godz. 18:18 #
Gravatar

Gadu-gadu w kopete działa – nic poza tym. Można pisać, importować i eksportować listę z pliku i ustawić opis – to wszystko. Możemy zapomnieć o katalogu publicznym, formatowaniu tekstu, wysyłaniu i odbieraniu obrazków lub plików, importowaniu i eksportowaniu listy na serwer, blokowaniu, rejestracji nowego użytkownika. Do tego tragiczny nieintuicyjny interfejs któremu potrzebna jest całkowita przebudowa. Jak dla mnie największy niewypał nowego KDE, zaraz za nim Konqueror i Amarok. Jednak wierzę, że to się jeszcze zmieni. Ark był w wersjach 4.1 i wcześniejszych prawdziwym gniotem. W KDE 4.2 już coś ruszyło, a w 4.3 stał się już całkiem przyjemnym archiwizerem. Niedawno do prac nad tym programem dołączył jeszcze jeden programista i w svnie cały czas coś się dzieje. Myślę, że w 4.4 nikt już na ten program nie będzie narzekał. Oby tak samo było z kopete. :)

 
zwiń wątek iria  5 sierpnia 2009 o godz. 21:36 #
Gravatar

Ja mam odmienne zdanie co do Kopete. GG nie dziłą? Coż, trzeba było wybrać lepszy protokół. Kopete świetnie sprawdza się w obsłudze jabbera.

Kopete z KDE4.4, będzie obsługiwało rozmowy głosowe i wideo. Czegóż więcej chcieć? Dobrze, że nikt sobie nie zawraca głowy GG.

 
zwiń wątek Itachi  6 sierpnia 2009 o godz. 9:36 #
Gravatar

Jest Kadu…

 
 
 
 
zwiń wątek Kaczka  5 sierpnia 2009 o godz. 7:50 #
Gravatar

czemu to kurde musi wyglądać tak jak Seven? Obrzydliwe :( A do tego, żeby zmienić wygląd trzeba się znać i mi się nie udało :( W KDE3.x było normalnie, a teraz kanał.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek konradont  5 sierpnia 2009 o godz. 8:51 #
Gravatar

??

a teraz z innej beczki, może mi ktoś powiedzieć co to za widget w prawym górnym rogu, wyglądający jak kartka z zeszytu?

http://kde.org/announcements/4.3/screenshots/desk…

zwiń wątek mojo  5 sierpnia 2009 o godz. 13:50 #
Gravatar

mi wygląda na notatki, tzw. żółte karteczki z motywem "w linię"

 
 
zwiń wątek marcinsud  5 sierpnia 2009 o godz. 9:05 #
Gravatar

Bo niebieski jest 'trendy'

Tez mi nie pasuje ten kolor, wolę bardziej naturalne kolory i tapety 'liściaste', 'drewniaste', 'aluminiaste', 'piasekowe' etc. Myślę jednak, że da się to zmienić i w KDE przynajmniej w 4.2 dałem radę.

zwiń wątek Bananikus  5 sierpnia 2009 o godz. 18:23 #
Gravatar

Niebieski to również naturalny kolor. Chyba, że u ciebie niebo jest "liściaste".

Swoją drogą co naturalnego jest w kolorze "aluminiastym"?

Akurat mi się niebieski kolor bardzo podoba. Kwestia gustu, a o gustach się nie dyskutuje. Ja nie marudzę, że Air jest teraz standardowym motywem plasmy, chociaż nie podoba mi się ani trochę. Wszystko można zmienić i w tym tkwi moc Open Source. :)

zwiń wątek marcinsud  5 sierpnia 2009 o godz. 22:40 #
Gravatar

aluminium jest bardzo naturalne, człowiek go nie wymyślił, co do nieba przytaczając słowa z jakiegoś kabaretu moje jest brunatne, ale chyba dzięki fotoszremowym okularom (tak wiem poprzekręcałem)

 
zwiń wątek Bananikus  6 sierpnia 2009 o godz. 13:59 #
Gravatar

Jakoś aluminium nie kojarzy mi się z naturą. Z takim podejściem to każdy kolor jest naturalny. :) Chyba, że znasz kolor który naturalnie w przyrodzie nie występuje. :)

 
 
zwiń wątek Kaczka  6 sierpnia 2009 o godz. 12:21 #
Gravatar

Ja nie dałam rady. Powiedziano mi, że aby wyłączyć glutożelkowy pasek w kolorze niebieskim muszę pobrać jakieś schematy wyglądu do plazmy. Że nie da się ustawić tak jak w kickerze w 3.x jednolitego koloru bez gradientów. Przeglądałam więc schematy na kde-look i znalazłam same glutożelki ala Seven, tylko w różnych odcieniach. A ja lubię wygląd ala Klasyczny Windows 98.

 
 
zwiń wątek adi1981  5 sierpnia 2009 o godz. 9:17 #
Gravatar

A czemu nie piszesz ze 7 wyglada jak KDE 4.x ? :)

w koncu to KDE jest juz grubo ponad rok na rynku.

zwiń wątek aegis maelstrom  5 sierpnia 2009 o godz. 20:48 #
Gravatar

Ugh, dywagujecie jak potłuczeni.

"Czyj jest kolor niebieski?" – to prawie tak dobre jak walki Depeszowców i Metali o to "czyj jest kolor czarny".

Niebieskie były nakładki okienkowe na Commodore i Amigę, ze słynnym Workbenchem na tę ostatnią na czele.

Pierwszą "niebieską rewolucję" na PC (poza Norton Commanderem na początku lat 90. :D ), którą widziałem na własne oczy, zrobił Microsoft jakoś koło roku 1994-1995 przy okazji próbnych wersji późniejszego Win 95.

Niebieskie były też np. Win NT czy standardowe tapety w HP. O ile dobrze pamiętam to graficzne środowiska na Solarisie standardowo też było niebieskie, podobnie jak w jakimś Mac OS.

Ogółem niebieski wraca regularnie, coraz to bardziej wysublimowany. Ale gadanie o tym, czyj jest to kolor i kto od kogo zżyna jest troszkę niepoważne. :)

 
zwiń wątek Kaczka  6 sierpnia 2009 o godz. 12:22 #
Gravatar

ale wygląd zakosili z Sevena. Obrzydlistwo.

zwiń wątek Bananikus  7 sierpnia 2009 o godz. 2:48 #
Gravatar

Hmmm, finalna wersja kde 4.2 była wydana w tym samym miesiącu co Windows Seven beta 1. W wyglądzie KDE 4.3 w stosunku do 4.2 zmienił się praktycznie tylko standardowy motyw plazmy, więc gdzie tu zakoszenie? Jakoś nie widzę podobieństwa motywu Air do czegokolwiek w Windows Seven…

 
 
 
 
zwiń wątek hę?  5 sierpnia 2009 o godz. 12:49 #
Gravatar

Dlaczego wszystkie nazwy programów muszą mieć w nazwie literę K?

Nie rozumiem co może być w tym fajnego, odjazdowego, cool itp. – widzieć codziennie ten kolorowy pulpit a na nim same Kontact, Kopete AmaroK. Bez przesady. Programy są dla ludzi – przyzwyczajają się do aplikacji z własną "osobowością" ;) a jak widzę KDE na myśl przychodzi mi jedno określenie: Kpina.

Całe Kde.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek konradont  5 sierpnia 2009 o godz. 16:13 #
Gravatar

już nie było się do czego przyczepić to do nazw trzeba… to chyba właśnie kpina jest

 
zwiń wątek Walking In The Darkn  5 sierpnia 2009 o godz. 20:55 #
Gravatar

Dolphin?

 
zwiń wątek lordmorgul  6 sierpnia 2009 o godz. 14:13 #
Gravatar

Amarok już od dawna (1.3? Poczatki 1.4? Nie jestem pewien) nie ma wielkiego "K" w nazwie.

 
 
zwiń wątek dario  5 sierpnia 2009 o godz. 17:03 #
Gravatar

A probowal ktos w tej wersji, z poziomu ustawien KDE, wlaczyc tryb kilku monitorów (rozszerzony pulpit)?

Działa to wam ?? :(

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek lmmsci  5 sierpnia 2009 o godz. 22:26 #
Gravatar

Hmm, natywnie w KDE4 to nie, ale jak się pogrzebie przy pomocy xrandr (i wrzuci jako maleńki skrypcik w automatycznym uruchamianiu jako przed-uruchomieniem-kde), to zaczyna pięknie działać. Można na każdym monitorze ustwić różne tapety – to tak na przykład. Natomiast przy pomocy systemsettings niestety nie udało mi się tego dokonać.

zwiń wątek E  6 sierpnia 2009 o godz. 13:42 #
Gravatar

U mnie dziala na archu i lapie, fakt podlaczam sie pod TV, ale kabelkiem od monitora.

 
 
 
zwiń wątek solnic  5 sierpnia 2009 o godz. 18:30 #
Gravatar

Najwieksza wada z mojego punktu widzenia jest ciagly brak plasmoidu do networkmanagera. Mial byc wydany wraz z wersja 4.3.0 przeciez i znowu go nie ma. Poza tym, od strony funkcjonalnosci, KDE4 ma absolutnie wszystkie ficzery z KDE3 + wiecej. Zanim ktos napisze, ze czegos nie ma, to fajnie by bylo zeby sprawdzil, czy faktycznie ma racje :P

Co do biadolenia odnosnie stabilnosci to naprawde nie pojmuje co takiego ludzie robia na tych swoich kompach, ze wszystko im sie wywala. Uzywalem KDE 4.3 od pierwszej bety na Gentoo i Archu i np. plasma padla mi raz w beta1 pod Archem, w RC bylo juz ok. Teraz jest stable i wszystko pieknie dziala na obu maszynach.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek Bananikus  5 sierpnia 2009 o godz. 18:45 #
Gravatar

Ja rozumiem – używają Kubuntu i podobnych, a co oni tam wyrabiają z KDE przechodzi ludzkie pojęcie. Tu dodajmy se to, tam zmienimy tamto i wychodzi, co wychodzi. Widziałeś gdzieś użytkownika Archa czy Gentoo narzekających na stabilność KDE 4.3? Ja nie…

zwiń wątek solnic  5 sierpnia 2009 o godz. 19:40 #
Gravatar

W sumie masz racje. Kubuntu bylo zawsze bardzo niestabilne, nawet w przypadku KDE3.

 
 
zwiń wątek riklaunim  5 sierpnia 2009 o godz. 20:04 #
Gravatar

Mi to średnio stabilnie chodziło ;) ale może to przez nVidię ;)

 
 
zwiń wątek Sparrow1  5 sierpnia 2009 o godz. 19:12 #
Gravatar

Pojawiły się może w końcu gesty myszy? Albo zna ktoś alternatywę, która pozwala przypisać gesty myszy do zdarzeń DBus (coś a'la dawne mouse gesture->DCOP Call)? Bo obsługa Amaroka myszką to coś czego mi baaaardzo brakuje :)

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek Bananikus  5 sierpnia 2009 o godz. 19:46 #
Gravatar

Nie pojawiły się, ale w svnie coś się w tym temacie ruszyło. PPrawdopobnie w 4.4 będą. :)

 
zwiń wątek solnic  5 sierpnia 2009 o godz. 19:55 #
Gravatar

Gesty bede z powrotem w KDE 4.4.0, jakis nowy koles zajal sie implementacja "from scratch" bo ta z KDE3 ponoc byla bardzo slaba.

 
zwiń wątek Sparrow1  8 sierpnia 2009 o godz. 11:04 #
Gravatar

Ekhm, prawdę mówiąc to gesty myszy są dostępne już w tej wersji. W każdym razie w Gentoo są ;)

 
 
zwiń wątek kris  5 sierpnia 2009 o godz. 23:55 #
Gravatar

To ja może dorzucę jeszcze kilka pochwalnych słów!

Otóż KDE 4.. to najlepsze środowisk graficzne na komputer domowy.

Jest bardzo szybkie, stabilne, estetyczne i wspaniale się rozwija.

Jadę obecnie na KDE 4.2.4 i zero problemów. Powiedział bym nawet

że jestem tak zauroczony tum środowiskiem, że nawet win7 nie chce mi się już

testować (oczywiście torrentowego).

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek cypr1nus  6 sierpnia 2009 o godz. 21:09 #
Gravatar

Ehhh, ludziom nigdy nie dogodzi, jeśli jest KDE 4.X (w tym przypadku 4.3) złe, to dlaczego ludzie go używacie? Strasznie wkurza mnie narzekanie, a nie konstruktywna krytyka. Sam używam KDE4 od wersji 4.2 i widzę masę błędów w nim, ale nie rozpisuję się jaki jestem nieszczęśliwy, że jakaś funkcjonalność mi nie działa. Chcesz żeby działał? Napisz ją :)

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek wini  7 sierpnia 2009 o godz. 15:47 #
Gravatar

Wiesz nie chce mi się przeglądać tych komentarzy bo trochę tego jest tak że nie wiem na co ludzie narzekają w nowym KDE.

Ale powiem ci że sam używam KDE 4.2 i chodzi pięknie, ale nie na K/Ubuntu.

K/Ubuntu i KDE to pomyłka. Według mnie społeczność próbująca rozwijać ubuntu z

KDE powinna sobie dać z tym spokój i lepiej wspomóc inną dystrybucję gdzie

KDE ma lepsze wsparcie.

I tu jeszcze podam kilka błędów występujących na Kubuntu:

-Konqueror lubi się zawiesić

-Krusader też się wiesza przy przenoszeniu dużych plików z ext na ntfs

-k3b często niszczy płyty

Nie wiem dlaczego do dzisiaj nie raczyli zaktualizować tu KDE przynajmniej do wersji

4.2.4, może to by coś poprawiło. Trzymam jeszcze, chyba z sentymentu, na małej partycji Kubuntu, ale obecnie używam Sabayon.

I dopiero na tej dystrybucji udało mi się poznać i docenić prawdziwą potęgę linuxa i otwartego oprogramowania.

 
 
zwiń wątek ja  7 sierpnia 2009 o godz. 18:23 #
Gravatar

"Nowością jest możliwość umieszczania plazmoidów osobno dla każdego wirtualnego pulpitu"

Jak?

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek Bananikus  8 sierpnia 2009 o godz. 3:31 #
Gravatar

Wciśnij "to coś" w górnym, prawym rogu pulpiu, wybierz zoom out. Potem wciśnij "Configure Plasma" i tam sobie zaznaczasz tą opcję. :) Mega idiotycznie to zrobili, ale co poradzić? :)

 
 
zwiń wątek Malcolm Hoye  13 marca 2011 o godz. 12:25 #
Gravatar

Thanks for the post I actually learned something from it. Very good content on this site Always looking forward to new post.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Orlando Seara  17 marca 2011 o godz. 16:18 #
Gravatar

ample post you latch on to

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Teisha Toole  8 kwietnia 2011 o godz. 21:44 #
Gravatar

I’d be inclined to allow with you one this subject. Which is not something I usually do! I really like reading a post that will make people think. Also, thanks for allowing me to speak my mind!

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek flash  9 kwietnia 2011 o godz. 0:17 #
Gravatar

Thanks for sharing your ideas right here. The other issue is that when a problem arises with a computer system motherboard, persons should not go ahead and take risk connected with repairing this themselves because if it is not done correctly it can lead to permanent damage to the complete laptop. In most cases, it is safe just to approach a dealer of a laptop for that repair of that motherboard. They’ve already technicians who have an knowledge in dealing with notebook computer motherboard troubles and can make the right prognosis and perform repairs.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Grifton Fire Departments  12 kwietnia 2011 o godz. 2:21 #
Gravatar

What a special site and informative posts, I will post a link on my blogroll and bookmark this site. Regards! Thanks! Cheers! Grifton Fire Departments

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Catrice Durney  12 kwietnia 2011 o godz. 3:10 #
Gravatar

We stumbled over here different page and thought I might as well check things out. I like what I see so i am just following you. Look forward to going over your web page yet again.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Car Insurance Guru  12 kwietnia 2011 o godz. 3:23 #
Gravatar

While I tend to side with the post I sincerely believe that car insurance has become too complex for the average car insurance policy holder. Just like any important purchase however you must perform due diligence and research the insurance companies before you buy.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Wasserbetten Preise  12 kwietnia 2011 o godz. 4:05 #
Gravatar

I thus enjoyed every part of this website and I’ve book marked your blog to maintain the new subject areas you will submit in the future.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek HCG Drops  12 kwietnia 2011 o godz. 4:33 #
Gravatar

Thanks for the post. My partner and i have always observed that the majority of people are wanting to lose weight simply because wish to show up slim as well as attractive. Nonetheless, they do not continually realize that there are additional benefits for you to losing weight as well. Doctors insist that overweight people are afflicted with a variety of illnesses that can be instantly attributed to their particular excess weight. The great thing is that people that are overweight as well as suffering from various diseases are able to reduce the severity of the illnesses by losing weight. You are able to see a gradual but noticeable improvement with health while even a negligible amount of fat loss is obtained.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Local Tutor  12 kwietnia 2011 o godz. 4:42 #
Gravatar

Thanks for taking the time to discuss this, I really feel strongly about it and love studying more on this topic. If possible, as you gain experience, would you mind updating your weblog with additional information? This can be very helpful for me.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Diabetic Glucose Meters  12 kwietnia 2011 o godz. 4:51 #
Gravatar

There is clearly a lot to know about this. I think you made some interesting points in this post.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Brunswick Georgia Passport Offices  12 kwietnia 2011 o godz. 4:53 #
Gravatar

You have a lot of helpful ideas! Maybe I should consider doing this by myself.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek green hornet  12 kwietnia 2011 o godz. 5:28 #
Gravatar

Nice work!

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Dubturbo Review  12 kwietnia 2011 o godz. 6:03 #
Gravatar

Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to your site? My blog is in the very same area of interest as yours and my visitors would really benefit from some of the information you present here. Please let me know if this alright with you. Cheers!

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Candelaria Udinsky  12 kwietnia 2011 o godz. 7:49 #
Gravatar

Thanks for the guidelines you have discussed here. Yet another thing I would like to say is that computer system memory specifications generally increase along with other breakthroughs in the technology. For instance, if new generations of cpus are brought to the market, there is certainly usually a related increase in the size calls for of both the computer memory along with hard drive room. This is because the application operated by these processors will inevitably rise in power to leverage the new technological innovation.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek praca nieruchomości poznań  12 kwietnia 2011 o godz. 8:59 #
Gravatar

I just stumbled on your blog when i was lookng on Google. I have to say that the knowledge here was the most complet that I found anyplace. I am definitly bookmarkin this to be bck and read later

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek free bike games  12 kwietnia 2011 o godz. 13:21 #
Gravatar

I turned insane, with lengthy intervals of horrible sanity.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Melanie Diaz  12 kwietnia 2011 o godz. 14:05 #
Gravatar

This is clearly a excellent article. My only issue is I am experiencing an issue with your RSS feed . For some reason I am unable to subscribe to it. Is there anybody have an similar RSS problem? If somebody else is having a similar issue please contact me Roderick165@gmail.com.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek colon cleanse reviews  12 kwietnia 2011 o godz. 14:46 #
Gravatar

Extremely rated post. I learn one thing completely new on different blogs everyday. Deciding on one . stimulating to learn the paper content material from different writers and study somewhat something from their website. I’d like to use sure of this content on my weblog you’re mind. Natually I’ll give a link right here we’re at your internet-site. Recognize your sharing.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Wasserbett  12 kwietnia 2011 o godz. 15:10 #
Gravatar

Beneficial site, although I would love to see a a bit more media!

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek news  12 kwietnia 2011 o godz. 15:28 #
Gravatar

This is actually the exceptionally important read in my position, Have to own up if you are 1 in the best quality writers I personally always read.Very good writing this explanatory information.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek colon cleanser  12 kwietnia 2011 o godz. 16:15 #
Gravatar

Seo needs a superb search engine optimizer plan. Simply certainly one of these methods can make an enormous distinction in your sites place and firm your web site brings you.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Carla Walljasper  12 kwietnia 2011 o godz. 17:12 #
Gravatar

Great thanks

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Andrew Pelt  12 kwietnia 2011 o godz. 19:00 #
Gravatar

loved what you are doing with the blog man if you are looking for ill clothes come check out Hm Clothing

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek coach outlet  12 kwietnia 2011 o godz. 19:31 #
Gravatar

Great blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere? A design like yours with a few simple tweeks would really make my blog shine. Please let me know where you got your theme. Thank youcoach outlet

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Cheap Rifle Scopes  12 kwietnia 2011 o godz. 20:23 #
Gravatar

I simply desired to thank you very much once again. I do not know the things I would’ve carried out in the absence of the type of tactics provided by you over such a problem. Certainly was a depressing circumstance in my circumstances, nevertheless understanding a specialized fashion you handled the issue forced me to cry over fulfillment. Extremely happier for your assistance and even have high hopes you are aware of a powerful job you are always putting in training many people with the aid of your site. I am certain you have never got to know any of us.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Ryan Ferguson  12 kwietnia 2011 o godz. 20:24 #
Gravatar

There is obviously a ton to know about this. I think you made some good points in this post.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Jeffrey O. Bowden  12 kwietnia 2011 o godz. 20:27 #
Gravatar

Practical

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek kuehnhold  12 kwietnia 2011 o godz. 20:43 #
Gravatar

I believe one of your current ads triggered my web browser to resize, you might well need to put that on your blacklist.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek old jaguar for sale  12 kwietnia 2011 o godz. 21:11 #
Gravatar

After study just a few of the weblog posts in your web site now, and I actually like your method of blogging. I bookmarked it to my bookmark web site listing and can be checking again soon. Pls check out my website as nicely and let me know what you think.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek colon cleanse review  12 kwietnia 2011 o godz. 21:44 #
Gravatar

Now you have your new web page and also you’re eager to begin making some gross sales! But, how are you going to make sales in case you don’t have excessive volumes of visitors to your website?

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Libidoxin direkt  12 kwietnia 2011 o godz. 22:13 #
Gravatar

Looking more in order to something like this kind of…

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Christening gifts  13 kwietnia 2011 o godz. 1:24 #
Gravatar

Cool

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Arline Stowell  13 kwietnia 2011 o godz. 1:46 #
Gravatar

Great article. When I was just starting out, I searched all over the web for about a year for methods on how to build muscles. I spent a lot of money buying courses, taking supplements, buying books off Amazon and watching videos on Youtube. I got a some value for all of them but I figured it would be nice if I could turn back time and get all that value under one place. I thought about writing a blog but just don’t have time to do it. I might still do it someday but for now, the best source of muscle building info is like this one here http://www.gainmusclebuildmuscle.com

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Jenna Douglas  13 kwietnia 2011 o godz. 4:26 #
Gravatar

What a amazing site and educational posts, I will post a link on my blogroll and bookmark this site. Regards! Thanks! Cheers! Jenna Douglas

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Phil Sawaia  13 kwietnia 2011 o godz. 5:57 #
Gravatar

you’ve got a fantastic weblog here! would you like to make some invite posts on my weblog?

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Telescopic Scopes Rifles  13 kwietnia 2011 o godz. 6:44 #
Gravatar

I in addition to my pals were found to be analyzing the good items on your site and then all of a sudden came up with a horrible feeling I had not thanked the website owner for those strategies. Most of the ladies were for this reason thrilled to learn all of them and now have very much been having fun with these things. Appreciation for indeed being really helpful and also for making a decision on varieties of fine useful guides millions of individuals are really desperate to be informed on. Our own sincere regret for not expressing gratitude to you sooner.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Transport Osób  13 kwietnia 2011 o godz. 11:04 #
Gravatar

This really answered my problem, thank you!

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek colon cleanser  13 kwietnia 2011 o godz. 13:15 #
Gravatar

Highly rated post. I be taught something completely new on totally different blogs everyday. Deciding on one . stimulating to read the paper content material from different writers and be taught a little bit something from their website. I’d like to apply sure of this content material on my weblog you’re mind. Natually I’ll give a link here we’re at your web-site. Appreciate your sharing.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Andrew Kohli  13 kwietnia 2011 o godz. 14:58 #
Gravatar

Hey – good weblog, simply looking around some blogs, seems a pretty nice platform You Are using. I’m currently using Drupal for a couple of of my sites however looking to change one in all them over to a platform very a lot the identical to yours as a trial run. Something in particular you’d suggest about it?

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 

Uwaga! Niektóre komentarze, m.in. te dodane przez niezalogowanych i nowych użytkowników, są ręcznie moderowane. Jeśli Twój komentarz nie ukaże się od razu, nie dodawaj go ponownie, tylko cierpliwie poczekaj na akceptację.

W komentarzach możesz używać prostych znaczników HTML. Przykłady:
  • Link: <a href="http://osnews.pl">OSnews: niusy IT</a>,
  • Wytłuszczenie: <strong>tekst pogrubiony</strong>,
  • Kursywa: <em>tekst pochylony</em>,
  • Przekreślenie: <strike>tekst przekreślony</strike>,
  • Kod: <code>printf("blok kodu");</code>,
  • Cytat: <blockquote>cytat</blockquote>
Uwaga: jeśli dodasz nieznany znacznik, będzie on niewidoczny, gdyż system filtruje takie znaczniki.

Wszystkie autorskie niusy w serwisie publikowane są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 2.5 Polska.

Twoja sugestia